BeaRocks
2,0 av 5 boblerAnmeldt 10. juli 2020via mobile enheter
Lisa Thodesen, Daglig lederThon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.

Vi setter stor pris på det. Det er slike tilbakemeldinger som kan gjøre oss bedre.
Dette blir tatt tak i.

Vi håper å se dere igjen ved en annen anledning og at dere kan gi oss en ny sjanse.

kr 1 350
    37.1 km fra Thon Hotel Kirkenes
      51.5 km fra Thon Hotel Kirkenes
      Se flere hoteller i Kirkenes
      Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på hotellet 1 natt i forbindelse med hurtigrute tur.
      Da vi ankom hotellet ble det litt kluss for å finne vår reservasjon, vi fant selv ut at vår reservasjon var i juni, istedet for juli. Det var selvsagt vår egen feil, men i resepsjonen var det ingen hjelp å få. Vi fikk beskje om å finne oss et sted og bestille på nytt. Hun kunne ikke hjelpe oss. Vi fant oss en stol og bestilte på nytt.
      Som medlem trodde vi at vi skulle få poengene våre på den første bestillingen, siden den var forhåndsbetalt, men det fikk vi ikke, heller ikke et eneste smil.
      Vi spiste middag i restauranten som pga korona hadde svært begrenset meny. Dog vår maten ok, serveringen korrekt men manglet totalt smil. Frokost var en såkalt pekebuffet, noe som fungerte utmerket. Supergod frokost

2  Takk, Elisabeth190502
      Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Kjære gjest.

Vi takker for deres tilbakemelding.

Det er hyggelig å høre at dere hadde fått god mat her på hotellet.

Det er beklagelig at ikke alt gikk som det skulle ved innsjekk. Her skulle resepsjonisten har hjulpet til og sjekket det med poeng. Dette er vi kan forbedre.

Vi ønsker dere velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi booket hotellet via USBL og fikk derfor litt rabatt, for dette hotellet koster litt. Det kan vi forstå, for det er ganske nytt og har en helt unikt vakker plassering i midnattssolen. Det satt mennesker utenfor med noe godt i glasset hele kvelden, det skapte god stemning. Sengene var helt unikt deilige og vi sov utrolig godt. Frokosten var også utrolig god, særlig det ferske brødet var minneverdig. Hotellet hadde løst dette med frokost på en fin måte (henviser til meny) i denne rare tiden med virus. Kan anbefale overnatting, men sjekk om det er noen rabatter å få, for se har litt stiv pris pr. natt.

Det var tomt for såpe på rommet og kun en «shampo» å få, og det trekker noe ned for vår del.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, dorthesKS

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi setter stor pris på det. Flott å høre at dere hadde ett fint opphold.

Vi ønsker dere velkommen tilbake!

Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Eneste åpne Hotel i området for tiden.
      Litt synd restauranten er stengt, da kun en restaurant i byen er åpen.
      Frokostserveringen ble løst på en ypperlig måte, med meget hyggelig og serviceinnstilt betjening.
      Beliggenheten til hotellet er super, midt i byen og delvis uti havet.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, 316runes

Kjære gjest.

Takk for at du bodde hos oss.

Vi setter stor pris på det og velkommen tilbake!

Anmeldt 13. mars 2020

Beliggenheten er idyllisk, like i strandkanten i Kirkenes. Det er godt med parkeringsplasser utendørs. Trivelig betjening. God seng! God frokost. Dette blir nok 1. prioritet ved mitt neste besøk til Kirkenes.

Romtips: Be om et rom med utsikt mot sjøen !
      Dato for oppholdet: mars 2020
      Takk, larsr477
      Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.

Vi ønsker deg veldig velkommen tilbake!

Anmeldt 22. februar 2020

Rommet var helt ok,rent hyggelig betjening, kan trygt anbefale til alle.god servise blid betjeningen velsmakende meny, frokosten var av det beste jeg har smakt på mine reiser, vil bestille rom her ved neste reise til Kirkenes. Bruker Thon hotell i Alta,Kautokeino.

Romtips: 4 etasje var veldig bra,mitt rom vendte mot en stille gate
      Dato for oppholdet: februar 2020
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
      Takk, Svermer
      Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling av vårt hotell. Det setter vi stor pris på.
      Det er godt å lese at service er god, samt at frokost er det beste du har smakt på din reiser.
      I tillegg så er det flott å vite at du bruker andre Thon Hotel på dine reiser.

Vi ser frem til å få deg på besøk neste gang.

Velkommen tilbake !