kr 1 763
kr 1 844
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. aug. 2020via mobile enheter
Lisa Thodesen, Daglig lederThon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Kjære gjest!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er så godt å lese at dere hadde ett flott opphold her hos oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.
Scandic Hotels
kr 1 390
    50.4 km fra Thon Hotel Kirkenes
    Se flere hoteller i Kirkenes
    Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger nydelig til ved kaia. Personalet er imøtekommende. Restaurant har god Mat og menyen er smakfull.
    Tett på sentrum og kort vei til hurtigruta. Tett på ulike restauranter
    Mye å oppleve i byen og I nærområdet . Museet, fjellet, Grense Jakobselv

Takk, 780bentel
    Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold her hos oss. Det setter vi stor pris på.
    Vi håper dere vil besøke oss igjen ved en senere anledning. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Smakfullt hotell med store delikate rom. Men det ble i varmeste laget når solen stekte mot vinduene i timesvis. Så klimaanlegget kunne virket bedre på sommeren. Safe og minibar. Vannkoker til kaffe og te. Hyggelig med sittegrupper ute.
    God frokost i restauranten, men kunne ønsket mer frukt.
    Hyggelig og hjelpsom betjening.

2  Takk, Restaurantproff
    Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding på ditt opphold her hos oss. Det setter vi stor pris på.
    Det har vært noen fantastiske uker med sol og varme, det gjør at det blir ekstra varmt på rommene. Vi skal se om det er noe bedringer vi kan gjøre med vårt klimaanlegg.

Vi takker for besøket og ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 20. juli 2020

Hotellet ligger sentralt og med ingen støy utenfor. Sov utrolig godt i gode senger. Og starten på dagen var en god og rikholdig frokost, til tross for korona restriksjoner Hyggelige ansatte fra resepsjon til frokostservering. Rent og pent på rom og fellesarealer.

1  Takk, Runardo
    Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for at dere tar dere tid å gi oss tilbakemelding på deres opphold her hos oss. Det setter vi stor pris på.
    Hyggelig å lese at dere hadde en fin opplevelse her på vårt hotell.

Vi ønsker dere velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Jeg ba om et handicaptilpasset rom med enkeltsenger, og fikk et handicaptilpasset rom med dobbeltseng. Vi fikk byttet til et rom med enkeltsenger, men det var ikke handicaptilpasset. Vi var slitne, så vi lot være å klage mer.
    Vinduet lot seg ikke åpne, men det var greit helt til ac-anlegget slo seg av om kvelden. Da ble det fort 25 grader på rommet. Klokken 0130 holdt jeg ikke ut mer og gikk i resepsjonen. Der traff jeg en nattevakt som trodde ac-anlegget hadde slått seg av på grunn av brannalarmen som ble utløst av damp fra en vaskemaskin(!) tidligere på kvelden, og han hadde ikke fått opplæring i å slå den på. Jeg fikk et håndtak slik at jeg fikk åpnet vinduet noen centimeter, men det hjalp ikke på temperaturen.
    Før vi kom så langt hadde kvelden medført at vi måtte ut av hotellet for å få oss middag. Restauranten var visstnok full, tross flere ledige bord. En hel del av middagsgjestene var ikke hotellgjester, og det er ikke serviceminded å blankt avvise hotellets egne gjester til fordel for drop in's. Vi kunne om ikke annet fått tilbud om take away til rommet. Det var blitt kveld og mitt reisefølge var ikke gangfør i det hele tatt.
    Da vi kom tilbake til hotellet etter å ha fått god service og god mat hos Scandic var begge handicapparkeringsplassene opptatte. Den ene bilen manglet tillatelse, og jeg måtte selv lete opp eieren for å be ham flytte den. Jeg ble utskjelt på det groveste av vedkommende. Det viste seg at sommervikaren i resepsjonen hadde gitt sin tillatelse, selv om hun først forsøkte å vri seg unna. Jeg fikk ingen hjelp av henne, og opplevelsen sitter fortsatt hardt i, flere dager senere.
    Vær også klar over at norskkunnskapene hos personalet er veldig varierende.

2  Takk, BeaRocks

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.

Vi setter stor pris på det. Det er slike tilbakemeldinger som kan gjøre oss bedre.
    Dette blir tatt tak i.

Vi håper å se dere igjen ved en annen anledning og at dere kan gi oss en ny sjanse.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på hotellet 1 natt i forbindelse med hurtigrute tur.
    Da vi ankom hotellet ble det litt kluss for å finne vår reservasjon, vi fant selv ut at vår reservasjon var i juni, istedet for juli. Det var selvsagt vår egen feil, men i resepsjonen var det ingen hjelp å få. Vi fikk beskje om å finne oss et sted og bestille på nytt. Hun kunne ikke hjelpe oss. Vi fant oss en stol og bestilte på nytt.
    Som medlem trodde vi at vi skulle få poengene våre på den første bestillingen, siden den var forhåndsbetalt, men det fikk vi ikke, heller ikke et eneste smil.
    Vi spiste middag i restauranten som pga korona hadde svært begrenset meny. Dog vår maten ok, serveringen korrekt men manglet totalt smil. Frokost var en såkalt pekebuffet, noe som fungerte utmerket. Supergod frokost

2  Takk, Elisabeth190502

Kjære gjest.

Vi takker for deres tilbakemelding.

Det er hyggelig å høre at dere hadde fått god mat her på hotellet.

Det er beklagelig at ikke alt gikk som det skulle ved innsjekk. Her skulle resepsjonisten har hjulpet til og sjekket det med poeng. Dette er vi kan forbedre.

Vi ønsker dere velkommen tilbake!