Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ZenHotels.comUSD 181
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Likte hotellet veldig godt! Kjempe fint med havutsikt. De ansatte var veldig imøtekommende og vennlige. De to damene i restauranten kunne imidlertid kanskje sovet bedre på natta for de var morgengretne på frokostserveringen. Skulle skjekke inn kl 16 egentlig men kom tidlig så vi fikk tilbud om et annet rom, noe som var veldig bra! Sengetøy ble ikke byttet etter de andre som var gjester på rommet tidligere. Gymmet var perfekt.

Takk, YamirebergJ
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Kjære gjest.

Så hyggelig at dere hadde ett fint opphold her hos oss og at dere synes havutsikten er fin og at de ansatte er imøtekommende og vennlige. Vi har definitivt noen ting vi vil forbedre fremover og vi takker så mye for tilbakemelding.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og vi håper å få besøk av deg igjen ved en senere anledning.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Var så heldig å oppleve Kirkenes under varmeperioden i begynnelsen av juli. Uteplassen var det perfekte sted for å oppleve midnattsolen.

Hotellet oppfylte alle mine forventninger både med tanke på rom, resepsjon og spisesal. Når alt personale både er imøtekommende og hjelpsomme kan man ikke bli bedre ivaretatt som gjest.

På kartet kan det virke som om hotellet ligger litt utenfor sentrum, men sannheten er den ligger rett bak kirken - kanskje 300 meter.

Reisetype: Reiste alene
Takk, hansb861
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for tilbakemelding på ditt opphold, Det er hyggelig å lese at dere hadde en fin opplevelse her hos oss.
Vi håper at det blir en fin sommer og vi ønsker dere velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Thon hotell ligger fint til ved vannet i Kirkenes, be om å få rom med utsikt mot havet. Store deilige rom, for noen kroner ekstra kan man bli oppgradert.
God mat i restauranten , reinsdyr med multer til fortett smakte utmerket. Hovedrett deilig lam med pesto og sorte oliven.
Hotellet har også en liten uteplass der det er deilig å sitte i solen på ettermiddagen. Gratis parkering.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Terje J
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for at du valgte vårt hotell til ditt opphold her i Kirkenes. Vi setter stor pris på det og ikke minst at du trekker frem den gode opplevelsen du hadde her hos. Det varmer hjertet til oss alle som jobber hver dag for at gjestene skal ha det fint her hos oss.

Vi håper å få besøk av deg ved en senere anledning. Ha en riktig så fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd, ble ikke lei tross nesten 3 uker på samme hotell. Hyggelig atmosfære og betjening. Kortreist mat i restauranten. Kort vei til sentrum og Amfi-senteret. Kort vei til Andersgrotta.
Jeg kommer garantert tilbake.

Takk, TorgeirD
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for ditt besøk og for en hyggelig tilbakemelding på ditt opphold.
Vi håper å få besøk av deg ved en senere anledning. Velkommen tilbake!
Ha en fin sommer.

Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Et flott hotell og en utrolig god frokost der, det var litt varmt på rommet og når du åpnet vinduet mot gaten var det endel støy fra bilene som kjørte forbi, bra rom ellers. Hotellet ligger flott til med tanke på avstand til butikker og spisesteder.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Roy K
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding av ditt opphold her hos oss.
Vi håper å få se deg igjen snart ved vårt hotell.
Ha en strålende sommer!