Priceline
Travelocity
ZenHotels.comUSD 181
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Godt renhold på rommet, med unntak av noen brune flekker i dusjen som jeg lett fikk skyldt vekk selv.

Fryktelig varmt hotellrom når vi skulle sove, selv om vinduet sto helt åpent og det kun var 9 grader og mye vind alle tre nettene i Kirkenes. Veldig behjelpelig betjening i resepsjonen. Fikk bordvifte for varmen, som fungerte greit, men igjen ga mye støy.

Det var aldri et klartgjort, rent frokostbord om morgenen. Ene dagen måtte jeg hente hotellpersonell selv for å få ordnet et bord. Det tok 25 min. ca. God frokost, men de manglet både betjening og opplæring. Fikk høre dette av ene vaskepersonellet under frokosten.

Fint hotell, fine rom med alt man trenger, super resepsjon. Dessverre en del småting som skuffet.

Takk, Sirgri
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære gjest.
Det ser ut til at denne gangen klarte vi ikke leve opp til forventningene, dette beklager vi på det sterkeste og vi skal ta tak i dette med det samme.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde booket to standard dobbeltrom og et superiorrom. Superiorrommet hadde utsikt rett til sjøen. God plass på rommet som var nyoppusset med minibar og stort bad. Sengene var gode og bra uttak til lading av mobiler .
God plass til parkering og koselig å sitte utenfor med et glass etter å vært på tur hele dagen.
Frokosten var veldig god.

Romtips: Anbefaler å booket superior rom med utsikt mot sjøen.
2  Takk, 994kjetilf

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
Vi håper å få dere på besøk igjen ved en senere anledning.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Likte hotellet veldig godt! Kjempe fint med havutsikt. De ansatte var veldig imøtekommende og vennlige. De to damene i restauranten kunne imidlertid kanskje sovet bedre på natta for de var morgengretne på frokostserveringen. Skulle skjekke inn kl 16 egentlig men kom tidlig så vi fikk tilbud om et annet rom, noe som var veldig bra! Sengetøy ble ikke byttet etter de andre som var gjester på rommet tidligere. Gymmet var perfekt.

Takk, YamirebergJ
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Kjære gjest.

Så hyggelig at dere hadde ett fint opphold her hos oss og at dere synes havutsikten er fin og at de ansatte er imøtekommende og vennlige. Vi har definitivt noen ting vi vil forbedre fremover og vi takker så mye for tilbakemelding.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og vi håper å få besøk av deg igjen ved en senere anledning.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Var så heldig å oppleve Kirkenes under varmeperioden i begynnelsen av juli. Uteplassen var det perfekte sted for å oppleve midnattsolen.

Hotellet oppfylte alle mine forventninger både med tanke på rom, resepsjon og spisesal. Når alt personale både er imøtekommende og hjelpsomme kan man ikke bli bedre ivaretatt som gjest.

På kartet kan det virke som om hotellet ligger litt utenfor sentrum, men sannheten er den ligger rett bak kirken - kanskje 300 meter.

Reisetype: Reiste alene
Takk, hansb861
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for tilbakemelding på ditt opphold, Det er hyggelig å lese at dere hadde en fin opplevelse her hos oss.
Vi håper at det blir en fin sommer og vi ønsker dere velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Thon hotell ligger fint til ved vannet i Kirkenes, be om å få rom med utsikt mot havet. Store deilige rom, for noen kroner ekstra kan man bli oppgradert.
God mat i restauranten , reinsdyr med multer til fortett smakte utmerket. Hovedrett deilig lam med pesto og sorte oliven.
Hotellet har også en liten uteplass der det er deilig å sitte i solen på ettermiddagen. Gratis parkering.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Terje J
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for at du valgte vårt hotell til ditt opphold her i Kirkenes. Vi setter stor pris på det og ikke minst at du trekker frem den gode opplevelsen du hadde her hos. Det varmer hjertet til oss alle som jobber hver dag for at gjestene skal ha det fint her hos oss.

Vi håper å få besøk av deg ved en senere anledning. Ha en riktig så fin sommer og velkommen tilbake!