“God service, nydelig mat og vin...”

Surf & Turf Restaurant AS
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Kirkenes
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

God service, nydelig mat og vin, store porsjoner, hyggelig betjening:) Vi kommer gjerne tilbake en annen gang

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Bji1971

1923 av 321 anmeldelser

Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Tydelig populært sted, en stille tirsdag i september. Rimelig og god mat og drikke.
Flink servitør og god service.
Anbefales

Dato for besøk: september 2020
Takk, heidir555
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Spiste på denne restauranten to kvelder på rad, ulike for- og hovedretter hver gang. Nydelig mat. Hyggelig og oppmerksom betjening. Trivelige lokaler. Vi kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Kirkenes.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Anna Agejeva J
Anmeldt 18. august 2020

Middagen her ble et høydepunkt i ferien. Hun som serverte oss var utrolig hyggelig og serviceminded, og det samme inntrykket fikk vi av de øvrige ansatte. Testet ut pasta med reinsdyr og det var en helt nydelig rett. Restauranten er hyggelig innredet og gir en avslappende atmosfære. Alt i alt en god opplevelse som jeg trygt anbefaler videre.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, John-Greger T
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Dro dit på en sen middag å bestilte fiskesuppe til forrett og biff til hovedrett.
Veldig godt begge deler ,og superhyggelig servitør.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Bård A

Reisende som så på Surf & Turf Restaurant AS, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Surf & Turf Restaurant AS? Del dine erfaringer!