“God mat”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom noen min før stengetid, de hadde ikke den maten vi ønsket men vi fikk bestille noe annet og den var godt, de var veldig hyggelig, og vi ble veldig fornøyd. Anbefaler den Resturant 100%.

Takk, YamirebergJ

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, store porsjoner og hyggelig betjening Veldig fornøyde og koselig sted å markere sølvbrullypsdag med våre❣️

Takk, Endre E
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde fått anbefalt dette stedet.
Stakk innom på dagen og bestilte bord til kvelden. En meget høflig kelner tok i mot bordbestilling, og vi ble ønsket velkommen senere på dagen.
Vi ankom ca 10 minutt før avtale, og samme kelner viste oss rett inn til bordet.
Det viste seg å bestille bord var smart, for det var helt fult.
Selv med full restaurant hadde alle ansatte full kontroll og vi ble ikke sittende lenge å vente på noe som helst.
Forretten bestod av røkt laks som var en fryd både for øyet og ganen.
Hovedretten var hvalbiff, så mør at den vedlagte biffkniven fikk hvilt seg i mesteparten av hovedretten.
Når desserten bestod av en bund av salt karamell, med banan,iskrem og vispet var måltidet en komplett innertier.

Takk, Ole Martin H
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Her er det godt utvalg og veldig god mat.
Knallgod fiskesuppe. Store porsjoner.
Hyggelig betjening med glimt i øyet. Maten kom fort og var varm. Et perfekt måltid.

Takk, unnib2015
Anmeldt 22. juni 2021

Hei Surf and Turf!
Vi var hos dere 10-06-2021.
Vil si tusen takk for en god matopplevelse hos dere.
Veldig god mat og dere passet på oss hele tiden uten å være pågående.
Dere gav oss god drikke og gode anbefalinger ut fra våre ønsker.
Håper dere får en fin sommer med masse gjester.

2  Takk, Edmund H

Reisende som så på Surf & Turf Restaurant AS, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Surf & Turf Restaurant AS? Del dine erfaringer!