“God mat og godt smittevern”

Surf & Turf Restaurant AS
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Kirkenes
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Skjelden spist så velsmakende burger! Av følget på fire valgte tre bruder mens den fjerde tok fish and chips. Alle var fornøyd. Dessert ble flambert is, som var en ny opplevelse for meg. Deilig! Vennlig service og godt smittevern.

1  Takk, RolfH682

Anmeldt 29. juli 2021

Vi bodde to netter i Kirkenes. Vi hadde fått anbefalt restauranten av andre som hadde vært i Kirkenes. Vi var så fornøyd med både maten og servicen den første kvelden, så vi var ikke tvil om å gå tilbake til samme restauranten den andre kvelden. Takker for god service. Vi vil virkelig anbefale restauranten.

2  Takk, 994kjetilf
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte fish&ships og oksefilet. Fish&slips var veldig bra, filmen helt grei. Hyggelig betjening, og trivelig sted.

Takk, Terje_v_k
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en virkelig god restaurantopplevelse! Forretten med reinsdyr var utrolig god, og likevel toppet av hvalbiffen. Jeg er glad i hvalbiff, og spiser det iblant, men denne var spesielt bra. Stemningen var veldig god, alle så ut til å kose seg. Innertier

Takk, Oransje
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom noen min før stengetid, de hadde ikke den maten vi ønsket men vi fikk bestille noe annet og den var godt, de var veldig hyggelig, og vi ble veldig fornøyd. Anbefaler den Resturant 100%.

Takk, YamirebergJ

Reisende som så på Surf & Turf Restaurant AS, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Surf & Turf Restaurant AS? Del dine erfaringer!