“Ikke Velkommen her”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. oktober 2021

På helgetur i Kirkenes m/familie på 5, gikk kl 1730 lørdag til denne restauranten og åpen døra og gikk inn til en tom restaurant vi tenkte her kunne vi gå inn å spise et godt måltid.

Innenfor døra blir vi møtt av en hovmodig og lite gjestfri person da vi spurte om vi kunne spise her, svaret vi fikk var følgende: dere kommer vel ikke hit på byens beste restaurant en lørdag for å spise uten å ha bestilt bord, så snur vedkommende seg og går.

Vi står der som noen spørsmål og forlater stedet og tenker BRA vi ikke skal spise her med en sånn fantastisk dårlig måte å bli møtt med, og tenker servering er vel like dårlig.
Synd det ikke finnes minus poeng å gi her.

Heldigvis var det andre restauranter i Kirkenes som tok i mot oss på en fantastisk måte denne helgen.

Dato for besøk: oktober 2021
7  Takk, steinari2018

Anmeldt 16. oktober 2021

Vi kommer ikke tilbake. Ikke hyggelig betjening.....
Styr unna. Anbefaler ingen dette stedet...
Vi kommer aldri igjen

Dato for besøk: oktober 2021
2  Takk, Minni20023
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi var to tilreisende venninner som koste oss med et nydelig måltid. Rein ytrefilet var utrolig mør og fin. Det samme var hvalbiffen. Tilbehøret var utmerket. Desserten, banoffee basket er den største desserten vi har fått på restaurant. Smakte fortreffelig. God service og hyggelig personal.

Takk, Bente D
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Skjelden spist så velsmakende burger! Av følget på fire valgte tre bruder mens den fjerde tok fish and chips. Alle var fornøyd. Dessert ble flambert is, som var en ny opplevelse for meg. Deilig! Vennlig service og godt smittevern.

1  Takk, RolfH682
Anmeldt 29. juli 2021

Vi bodde to netter i Kirkenes. Vi hadde fått anbefalt restauranten av andre som hadde vært i Kirkenes. Vi var så fornøyd med både maten og servicen den første kvelden, så vi var ikke tvil om å gå tilbake til samme restauranten den andre kvelden. Takker for god service. Vi vil virkelig anbefale restauranten.

2  Takk, 994kjetilf

Reisende som så på Surf & Turf Restaurant AS, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Surf & Turf Restaurant AS? Del dine erfaringer!