“Det beste av det beste”

Thon Hotel Kirkenes Restaurant
Bestill bord
søn. 20.10.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Kirkenes
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Restauranten ligger på Thon Hotel Kirkenes som ligger i sentrum av Kirkenes. Restauranten har spektakulær utsikt over havet og har et moderne og skandinavisk uttrykk. Vi serverer frokost, lunsj for grupper og a la carte hver dag. Fokuset er lokale råvarer tilberedt fra grunn av på vårt kjøkken. Vi har alt fra kongekrabbe og fersk fisk fra fjorden til reinsdyr og multer fra vidda. På sommeren har vi også en utendørsservering hvor man kan nyte god mat og drikke i en idyllisk setting. Velkommen til oss.
Anmeldt 1. september 2019

Vi hadde tre lunsjer og middager ved restauranten, og tre frokoster som inkludert i hotellprisen. Alle måltidene var meget gode og personalet medet kvlifisrete og hyggelige. Vi anbefaler stedet.

Takk, HenriksenBerg
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på.
Det er ekstra stas å høre at måltidene smakte og at personalet ga god service.
Takk for at du anbefaler oss videre.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 17. august 2019

Her var vel byens beste restaurant med en tilfredsstillende meny og ikke minst god mat. Det var også vårt første møte med "Kongekrabbe" som krabbet rundt i trengsel inne i et aquarium inne i restauranten. Hotellet lå fint til helt i vannkanten. Grei gåavstand til Hurtigruta, og det er dit dere skal som leser dette.

Takk, Jørn H
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Kjære Jørn.

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi takker for besøket og ønsker deg velkommen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig hotell hvor vi har bare gode opplevelser. Rommene bra utstyrt og grei størrelse. Meget bra restaurant med ypperlig service.
Frokosten av de bedre jeg har opplevd.
Leide bil og fartet rundt i 2 dager.
Var nesten inne i Russland, besøkte Snøhotellet, var i Finland og så på det fine landskapet over til Varangerbotten. Der var Samisk museum som også var en fin opplevelse.

Takk, Arvewear

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så godt å høre at dere fikk en fin opplevelse hos oss med god service restaurant og frokost.

Vi håper dere tar turen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Sen ankomst, men velvillig restaurantkjøkken som serverte nydelig aftensrett med mange lokale smaksinnslag. Kyndig serveringspersonalet, rent og ryddig!

Takk, DagB45
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Kjære Dag.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at maten smakte og at dere fikk god service.
Velkommen tilbake til vår restaurant ved en annen anledning.

Anmeldt 2. august 2019

Ja super kokker,har aldri smakt så god mat.
Kokkene tryller med maten, som oppleves som et eventyr,
En symfoni,når en spiser med øynene og lukt og smak:)
Må oppleves!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, mottatt

Kjære gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Dette setter vi stor pris på. Det er godt å høre at våre kokker gir den beste matopplevelsen man kan ønske seg.

Velkommen tilbake til vår restaurant ved en annen anledning.

Reisende som så på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Thon Hotel Kirkenes Restaurant? Del dine erfaringer!