“Frokost”

Thon Hotel Kirkenes Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Kirkenes
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restauranten ligger på Thon Hotel Kirkenes som ligger i sentrum av Kirkenes. Restauranten har spektakulær utsikt over havet og har et moderne og skandinavisk uttrykk. Vi serverer frokost, lunsj for grupper og a la carte hver dag. Fokuset er lokale råvarer tilberedt fra grunn av på vårt kjøkken. Vi har alt fra kongekrabbe og fersk fisk fra fjorden til reinsdyr og multer fra vidda. På sommeren har vi også en utendørsservering hvor man kan nyte god mat og drikke i en idyllisk setting. Velkommen til oss.
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god frokost, bra variant, hyggelig folk, den som jeg ikke likte så mye det var at 2 jenter som jobber der så morgengretne ut. Ellers alt bra.

1  Takk, YamirebergJ
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Dette skal vi gjøre bedre.
Ha en fin sommer!

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Vi startet med gravet reinsdyr med tyttebær og multer, dette var riktig godt , mange gode smaker.
Fortsatte med lammecarré av lokalt lam, også det smakte veldig godt selv om medspisersken ikke var helt fornøyd med sine fileter.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Terje J
Lisa Thodesen, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å lese at maten smakte godt.
Vi håper at du kommer tilbake til oss ved en senere anleding.

Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Mange gjester, men lite utvalg på menyen. I minste laget for den som bor der flere dager. Men maten var utmerket og Kirkenes har flere gode spisesteder for den som vil ha mer variasjon enn hotellrestauranten kan tilby.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Andersen44
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Kjære gjest.
Takk for hyggelig tilbakemelding og for at du valgte vårt hotell til deres opphold.
Vi blir å komme med ny meny i nærmeste fremtid.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Restauranten hadde en enkel meny.
Maten var velsmakende og fint tilberedt. Godt fornøyd. ( må sies at dette var når covid 19 satte en del grenser)

Dato for besøk: august 2020
Takk, Christl J
Lisath2019, Daglig leder på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære Gjest.
Tusen takk for tilbakemeldingen på ditt restaurantbesøk. Det er hyggelig å høre at maten smakte.

Vi håper at dere tar turen til oss igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2020

Fantastisk beliggenhet. Hyggelig betjening, god service og veldig god mat. For overnatting i Kirkenes sentrum kan dette hotellet anbefales.

Takk, monatheresem

Kjære Gjest.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for anbefalingen av hotellet. Vi setter stor pris på det.
Vi håper dere vil komme tilbake til oss ved en senere anledning.

Reisende som så på Thon Hotel Kirkenes Restaurant, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Thon Hotel Kirkenes Restaurant? Del dine erfaringer!