TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Hytta var en av de eldste, Hytta var ren, sengklær og håndduker var også rene. Hytta hadde en liten sofa, kjøkkenbord, 2 soverom, dusj og do. Den var utstyrt med kjøkkenutstyr, strykebrett, strykejern, hårføner , ovn, micro osv, velutstyrt hytte.

Frokosten ble servert i gammelhuset. Trivelig frokoststed med mulighet for å sitte ute å innta frokosten med utsikt. Frokosten var standard med brød, ost, skinke, pølse, egg osv. Maten var merket med allergener. Lite mat for folk med gluten og laktose intoleranse.

Alt i alt et koselig sted å overnatte, til tross for litt stive priser for hytteleie.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 68marit
Sollia_Gjestegard, Director of Sales på Sollia Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei!

Thank You for your opinion. We are currently solving our rate plans. Hope that you will be more satisfied during Your next visit.
Mvh

Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet ifm jobb. Rolig beliggenhet med greie rom. Maten på stedet var godt over snittet og vår velsmakende. Beliggenheten innbyr til uteaktivitet, både organisert og selvstendig.
Her kan man ha en rolig og avslappende tid.
Møterommet var tilpasset behovet.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, roarn2018
Sollia_Gjestegard, Resepsjonssjef på Sollia Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Hei Roar N! Tusen takk for oversiktlig og flott tilbakemelding:-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Utrolig hyggelig. Rent, pent og flinke gjesteverter. Folkelig og veldig lettlikt drivere. Tilstede for oss som gjester. Et unikt sted å bo om du skal til Kirkenes.
Fin beliggenhet ved russergrensen med utsikt over Pikevatnet.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, larsg57
Sollia_Gjestegard, Resepsjonssjef på Sollia Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2017

Takk for flott tilbakemelding!

Anmeldt 23. august 2016

Gjestegården ligger litt oppe i lia ovenfor Europaveg E105 og i spaseravstand til Storskog grensestasjon. Flott beliggenhet ved Pikevannet, der hotellet har sin egen restaurant Gapahuken. Nydelig mat i av lokale råvarer serveres der, så gå ikke glipp av fiskesuppe med kongekrabbe.

Vi overnattet i leilighet i en av hyttene. Litt kronglete adkomst med bil / MC opp en bratt bakke med løs grus, men man kan parkere ved hovedhuset. Moderne standard i leiligheten med minikjøkken og TV (som ble byttet ut grunnet teknisk problem) i stua. Gode senger. Frokost var dyrt 95,- pr pers, så vi lagde vår egen.

Fint å kunne benytte vaskemaskin og tørketrommel ett døgn, så mye man vil for kr 100,-.

Fint å gå tur til Pikehode, et utsiktspunkt i høyden bak gjestegården. 20-30 min fottur er det til høyden, der man ser langt både innover i Russland og utover mot fjordene.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, GudbrandT
Anmeldt 12. august 2015 via mobile enheter

Koselig hytte, vennlig betjening og god mat. Vi har bodd her før så valget var enkelt. Toppet oppholdet med middag på Gapahuken Restaurant. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til. Stedet ligger i rolige omgivelser med natur og turmuligheter rett utenfor, samt bademuligheter i Pikevannet på andre siden av vegen. Pass på så du ikke svømmer over russergrensa!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Dumperdama
Sollia_Gjestegard, Front Office Manager på Sollia Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2016

Hei Dumperdama! SÅ hyggelig at du kommer tilbake! Takk for hyggelige ord! Håper vi snart sees igjen! God sommer!