“Bra mat”

Bangkok Restaurant Kirkenes
Vurdert som nr. 8 av 17 Restauranter i Kirkenes
Anmeldt 23. august 2021

Enkel restaurant med få bord. Mange rettar på meny. Hadde Pad Gai, som smakte veldig bra. Ingen sterke krydder for norske ganer. Maten kom kjapt av hyggeleg servitør. Restauranten tilbyr take away.

Takk, Trehar

Anmeldt 31. juli 2021

Kjempe god mat og service. Bestilte sterk og det skuffet ikke. Jeg som kommer fra østen kan virkelig anbefale stedet.

Takk, 713yanw
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Ble møtt med : Vi er fri for alt..før vi fikk sagt noe som helst. Forlot lokalet.
Trodde dette var en god restaurant?
Vi kommer nok ikke tilbake!

Takk, Rolf Arne O
Anmeldt 18. juli 2021

Mitt første besøk og spiste med familien. Koselig lokale og hyggelig stemning. Prøvde ut 5-6 retter, ble så opptatt av de gode smakene at bildetakingen av alle rettene ble glemt. Alt smakte aldeles nydelig! Rause porsjoner i tillegg til ypperlig service. Både store og små var strålende fornøyde. Anbefales på det sterkeste! Ikke rart det var så stor pågang under hele oppholdet!

Takk, milola88
Anmeldt 9. april 2021 via mobile enheter

Bestilte take away og dette spisestedet ligger i en sidegate til gågata i sentrum av Kirkenes og er i gangavstand av Thon hotell. Retten ble pakket i beholder og vakuumert sånn at det var lett å transportere maten uten fare for søl og lukt i bilen. Maten holdt godt på varmen og smakte godt. Kan anbefales.

Dato for besøk: april 2021
Takk, francisk375

Reisende som så på Bangkok Restaurant Kirkenes, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Bangkok Restaurant Kirkenes? Del dine erfaringer!