“Meget delikat og god mat”

Bangkok Restaurant Kirkenes
Vurdert som nr. 8 av 17 Restauranter i Kirkenes
Anmeldt 22. september 2021

Trivelig betjening, raskt ekspedert og innbydende takeaway. Dette må jeg si, meget bra levert!

Gode smaker, friske råvarer ingenting å utsette på innpakningsløsning - plastbeger med sveiset gjennomsiktig tett lokk.

Litt seige reker (kokt lenge) men det ble glemt etter første gaffel. Jeg gikk for nr 10 med scampi. Jeg har fått en ny favoritt i Kirkenes, både matrett og restaurant!

Dato for besøk: september 2021
Takk, danroald

Anmeldt 23. august 2021

Enkel restaurant med få bord. Mange rettar på meny. Hadde Pad Gai, som smakte veldig bra. Ingen sterke krydder for norske ganer. Maten kom kjapt av hyggeleg servitør. Restauranten tilbyr take away.

Takk, Trehar
Anmeldt 31. juli 2021

Kjempe god mat og service. Bestilte sterk og det skuffet ikke. Jeg som kommer fra østen kan virkelig anbefale stedet.

Takk, 713yanw
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Ble møtt med : Vi er fri for alt..før vi fikk sagt noe som helst. Forlot lokalet.
Trodde dette var en god restaurant?
Vi kommer nok ikke tilbake!

Takk, Rolf Arne O
Anmeldt 18. juli 2021

Mitt første besøk og spiste med familien. Koselig lokale og hyggelig stemning. Prøvde ut 5-6 retter, ble så opptatt av de gode smakene at bildetakingen av alle rettene ble glemt. Alt smakte aldeles nydelig! Rause porsjoner i tillegg til ypperlig service. Både store og små var strålende fornøyde. Anbefales på det sterkeste! Ikke rart det var så stor pågang under hele oppholdet!

Takk, milola88

Reisende som så på Bangkok Restaurant Kirkenes, så også på

Kirkenes, Sør-Varanger

Har du vært i Bangkok Restaurant Kirkenes? Del dine erfaringer!