Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 26. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi sjekket inn kl 16.15 og hørte allerede da at det var noen som pratet høyt og sang,vi tenkte som så at di ska sikkert snart ut på byen så vi får bare godta det,det ble kveld og enda mer høyrøstet ble di,når di begynte å kaste ølbokser fra rommet sitt og ned på taket rett under der vi var så kontaktet jeg resepsjonen kl 22.45,da hadde di holdt på siden 16.15 da vi kom.
Dem i resepsjonen hadde fått flere klager og ringt MP og forklarte at det var soldater som hadde dimmitert og di hadde det bare gøy siden di hadde vært innesperret så lenge,herregud det er vel ikke mitt problem,jeg hadde tross alt betalt 1200 kr for ett rom og hørte bråk i 9 timer og da di endelig roet seg i 23 tiden var det en lettelse og høre stillheten.
Når vi sjekket inn får vi en sånn bonge med 100 kr man kan bruke i kiosken eller middagen,jeg tok 2 iste og drops men fikk beskjed at dem gjaldt kun på drikke,er det mulig?
På alle andre scandic hoteller gjelder alt i kiosken så er Kirkenes ett unntak? Må jo være likt over hele landet synes nå jeg.
Hyggelig betjening men gikk tregt å få hjelp i resepsjonen

Takk, 933siri
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Kjære Siri og takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, vi beklager virkelig at ditt opphold ikke ble som forventet. Vedr. voucher så stemmer det at du kan vouchern på mat og drikke (ikke sprit) og dessverre ikke på kioskvarer som drops, dette gjelder hele Scandic.

Vi ønsker deg en fin helg og du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 4. oktober 2018

Hotellet fylte 30 år den dagen jeg sjekket inn, og jeg ble møtt med bløtkake og en rose i resepsjonen. Rommet mitt var et standard norsk hotellrom, og det var greit nok til jobbreise. Jeg satte stor pris på et treningsrom med tredemølle som ga meg mulighet til litt avveksling under oppholdet, I tillegg fikk jeg benyttet den lille svømmehallen med badstue. Betjeningen har vært hyggelig og imøtekommende, og servitøren min i spisesalen fortjener å fremsnakkes for sitt engasjement. Hotellet er kåret til å ha fylkets beste frokost, Sunn, rik og variert frokost! Selv om jeg var på jobbreise, fikk jeg anledning til å se meg omkring, Hadde leiebil, og besøkte både Grense Jakobselv og Storskog på grensen til Russland. Hotellet kan anbefales til både jobb- og fritidsreiser!

Takk, Sverre Gjønnes A
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Kjære Baccus, tusen takk for en så flott tilbakemelding på ditt opphold hos oss, det var kjempe hyggelig å lese!

Ha en riktig flott høst og du er hjertelig velkommen tilbake til Scandic Kirkenes ved en senere anledning.

Anmeldt 2. oktober 2018

Hadde en overnatting på vei hjem fra Russland. Hyggelig og imøtekommende personalet, men deler av hotellet gir inntrykk av å være litt slitt. Rommet hadde vært pusset opp, men det på en enkel måte. Rommet vi hadde var stort, men det oppleves som litt "tomt" og enkelt. Vi var der i starten av september, og det største problemet var egentlig at det var for kaldt på rommet. Vi var slitne, og i stedet for å klage, så vi på TV under dyna. Det var tempraturjustering, men merket ingen endring. Stort pluss for veldig god frokost!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Oppland
AnitaS5461, Daglig leder på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Kjære Oppland, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg beklager virkelig at rommet var for kaldt og for at vi skal bli bedre er vi avhengig av en god dialog med våre gjester. Jeg vil derfor be teamet være obs på ovnene slik at vi får byttet ut de som ikke fungerer.

Det var imidlertid svært hyggelig å lese at dere satte pris på på prisbelønnte frokost og vårt flotte team.

Vi ønsker dere en riktig fin høst og håper at dere kommer tilbake til oss ved en annen aledning, dere er iallefall hjertelig velkommen!