Priceline
Agoda.com
Booking.comUSD 176
Anmeldt 23. januar 2019

Bruker dette hotellet ofte, og er alltid fornøyd. Hyggelig og behjelpelig betjening. Godt utvalg i frokostbuffeten, og det er rent og pent. Flybussen stopper rett på utsiden. Har ikke prøvd bassenget, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Jet05030390454
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei og tusen takk for en så utrolig flott tilbakemelding, veldig hyggelig å lese at du setter pris på hotellet vårt og det flotte teamet. Jeg vil dele din tilbakemelding med mine kollegaer som vil sette stor pris på denne.

Vi ønsker deg en fortsatt nydelig vinter og håper at vi snart får den glede å ønske deg velkommen tilbake til oss her på Scandic Kirkenes.

Anmeldt 15. januar 2019

Fint hotell men veldig dårlig renhold på rommene, matrester, glemte ting fra tidligere beboere, glassdøra til dusjen var tilgriset, så vi blei litt skuffet, veldig god frokost og god sørvis ellers, så bare renhold jeg har å klage på...

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, misa1968

Hei Misa, og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg må på det sterkeste beklage din opplevelse på vårt renhold, slik skal det overhodet ikke være. Jeg vil ta din tilbakemelding opp med teamet slik at vi kan forbedre oss!

Vi ønsker deg en fortsatt fin vinter og håper at vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 26. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi sjekket inn kl 16.15 og hørte allerede da at det var noen som pratet høyt og sang,vi tenkte som så at di ska sikkert snart ut på byen så vi får bare godta det,det ble kveld og enda mer høyrøstet ble di,når di begynte å kaste ølbokser fra rommet sitt og ned på taket rett under der vi var så kontaktet jeg resepsjonen kl 22.45,da hadde di holdt på siden 16.15 da vi kom.
Dem i resepsjonen hadde fått flere klager og ringt MP og forklarte at det var soldater som hadde dimmitert og di hadde det bare gøy siden di hadde vært innesperret så lenge,herregud det er vel ikke mitt problem,jeg hadde tross alt betalt 1200 kr for ett rom og hørte bråk i 9 timer og da di endelig roet seg i 23 tiden var det en lettelse og høre stillheten.
Når vi sjekket inn får vi en sånn bonge med 100 kr man kan bruke i kiosken eller middagen,jeg tok 2 iste og drops men fikk beskjed at dem gjaldt kun på drikke,er det mulig?
På alle andre scandic hoteller gjelder alt i kiosken så er Kirkenes ett unntak? Må jo være likt over hele landet synes nå jeg.
Hyggelig betjening men gikk tregt å få hjelp i resepsjonen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 933siri
AnitaS5461, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Kjære Siri og takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, vi beklager virkelig at ditt opphold ikke ble som forventet. Vedr. voucher så stemmer det at du kan vouchern på mat og drikke (ikke sprit) og dessverre ikke på kioskvarer som drops, dette gjelder hele Scandic.

Vi ønsker deg en fin helg og du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.