Astri K
Bergen, Norge
Anmeldelse av Scandic Kirkenes
3,0 av 5 boblerAnmeldt 31. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Romtips: Få dere et rom vekk fra veien - skjønte vi for sent. Rånerne tar seg gjerne en tur eller to i...
3,0 av 5 boblerRom
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anita Svortevik, General ManagerScandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. sep. 2020
Hei Astrid, først takk for din tilbakemelding og det var trist å lese hvordan ditt opphold hos oss var. For å kunne forbedre oss er vi avhengig av en god dialog med våre gjester, for slik skal det ikke være.
Da jeg ikke fant din reservasjon hos oss hadde det vært kjekt å vite når du bodde hos oss, ta gjerne kotnakt med oss på email: anita.svortevik@scandichotels.com.

kr 1 837
48.0 km fra Scandic Kirkenes
Se flere hoteller i Kirkenes
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anita Svortevik, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Det er nedslitt hotell. Renhold middels. Service dårlig. Fikk ikke beskjed ved ankomst at man måtte bestill bord for å få spise middag. Fikk ikke de rabattene jeg hadde krav på som medlem. Ble heller ikke spurt etter medlemskort.

Takk, Eva2920
Anmeldt 2. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anita S, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Anmeldt 29. juni 2020

Hyggelig og imøtekommende betjening, rent og trygt, god og variert frokost Tilpasset koronatiden. Hotellet ligger midt i sentrum ved torvet. Savner kjøleskap på rommet. Det manglet også drikkeglass på rommet

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, haavard2020
Anita S, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei Haavard, og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. De aller fleste rommene våre har kjøleskap på rommet, og vi beklager at det manglet drikkeglass på rommet - for det skal det være.

Vi ønsker deg en riktig god sommer og håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 23. mars 2020

Stort sett er ingen Scandic-hotell i Nord-Norge er verdt pengene. Prisene er som om dette er et fint, nytt og flott hotell. Men nesten alle av dem viser mangel på vedlikehold i flere år. Rommene på Scandic hoteller koster det samme som Thon og andre hoteller, og her får du minst for pengene. Betal heller samme sum for et rom på Thon og få enormt mye mer for pengene.

Innsjekkingen gikk greit med trivelige resepsjonister. Rommet var OK størrelsesmessig, og badet hadde badekar. Noe som var meget etterlengtet etter en lang arbeidsdag.

Men det var dog MYE elenighet også på rommet. Ledninger overalt som bare henger og slenger rundt om kring. Knuste strømsstøpsler og ødelagt panelovn. Til og med full lekkasje under vasken på badet. Dette er elendige greier av et forholdsvis dyrt hotell, smack i midten av Kirkenes sentrum. TV'n er knøttliten så den har man ikke like mye glede av som man kanskje skulle ønske.

Bassenget kan man kalle for en ren løgn! Det har seriøst vært ute av drift i 3 år!!! Så den kommer mest sannsynlig aldri til å være i bruk mer i hotellets levetid.

Nei Scandic er ikke det det engang var. Slik er det bare!

Jeg ville normalt sett ville jeg gitt dette hotellet 2 stjerner, men det blir en mindre fordi jeg ser alle grunnløse 5 stjernene de har fått. Folk er tydeligvis overbegeistret om de får en seng å sove i.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, Sodd79
Anita S, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2020

Hei Odd, og vi beklager at du ikke var fornøyd med ditt opphold hos oss. Vi takker for konstruktiv tilbakemelding og vil selvsagt se på vedlikeholdet på rommene og hva vi kan gjøre bedre.
Jeg må imidlertid motgå deg i din påstand om at bassenget har vært stengt i 3 år, det stemmer ikke. Vi har i en periode på 4 måneder hatt bassenget stengt, det er også veldig lang tid. Dette da vi har hatt store utfordringer med å finne feil, samt at vi har fått feil leveranser. Dette er imidlertid ordnet og når vi åpner hotellet vårt opp igjen, så vil også bassenet vårt være åpent.
Vi ønsker deg en fin tid fremover, ta godt vare på deg selv og dine, vi er alle inne i en svært utfordrende tid.