Expedia.comUSD 132
ScandicHotels.comUSD 132
FindHotelUSD 132
Anmeldt 11. juli 2021

Greit hotell, ingenting som er spesielt. Setter pris på at Scandic har 4 manns rom. Frokosten har begrensinger på antall personer og når det ikke passet å spise frokost kl6-7 så var det ingen alternativ. Det endte med at vi gikk på Amundsen konditori å spiste frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 461hallgeirs
Anita Svortevik, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2021

Hei Hallgeir og tusen takk for din tilbakemelding, og vi beklager at vi på grunn av smittevern hadde begrensninger. Hvis ikke tidspunktet passet så beklager jeg om dere ikke ble tilbudt frokostpakker.
Nå er heldigvis Norge åpnet opp igjen og vi har ikke lengre disse begrensningene.
Vi ønsker dere en fin høst og håper at vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen
Anita E. Svortevik
General Manager

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Ankom Scandic Kirkenes i begynnelsen av juni og bodde her en uke. Vi var ganske mange i karantene og mottagelsen og rommene så ganske greie ut. Men så startet oppholdet med middag. Det er ikke mat verdig mennesker. Dette fortsatte hele uke og gjentatte klager ble ikke hørt. Kokken stod å røykte sammen med andre folk i karantene og da frister det iallefall ikke å spise maten. Det virket som de ansatte hadde mottatt klager da vi ble jaget vekk fra bord og benker på utsiden med beskjed om å gå på rommet. Dette selv om vi var to stykker og holdt god avstand. Man ber altså voksne mennesker går på rommet??!!. I tillegg kjørte Securitas-vaktene en grensepolitistrategi! Makan til misbruk av «makt».
Sluket i dusjen var så godt som tett og jeg fikk beskjed om at de ikke hadde folk til å fikse og at de ikke kunne gå inn på rommet. Det var også nesten umulig å få kontakt med resepsjon når man ringte ned. Anbefaler virkelig ikke dette hotellet hvis dette er standarden «vanlige» gjester kan vente seg. Det er vanvittig at de ikke plukker opp signalene når de ser all den maten gå i retur! Hold dere vekke fra dette hotellet og bruk heller Thon nede ved havna. Der får man luksus og kundevennlighet som de Scandicansatte hadde hatt bruk for.

Romtips: Unngå dette hele året!
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Tellingv
Anmeldt 10. juni 2021

Veldig hyggelige medarbeidere som bidrar til at oppholdet blir en fornøyelse. Utmerket beliggenhet og grei standard på rom oh fellesområder. Veldig rikholdig og god frokost i en veloranisert buffet med ryddige smitteverkstiltak

Takk, sthallg
Anmeldt 23. mai 2021