Booking.comUSD 133
ScandicHotels.comUSD 133
FindHotelUSD 132
Anmeldt 3. august 2021

Et fint feriehotell i sentrum av Kirkenes. Gode rom, vel assortert frokost og en vennlig betjening. Vil anbefale svømmebassenget som er i et lyst rom med en nydelig utsikt til et grønn hage. Vi kommer gjerne igjen til Kirkenes Scadic!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, monikaroethle
Anita Svortevik, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2021

Hei Monika, tusen takk for så gode ord, det setter vi stor pris på.
Dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt 4 netter her for en liten norgesferie. Hyggelig betjening som tok oss imot. Fikk en fint rom, bra størrelse på rommet, med utsikt til parken. Var med badekar. Sengene var litt harde for min del.
Det måtte bestilles tid til frokost pga antall plasser. Tok litt tidlig frokost, 7.15 - 8.00, for da var det lite folk. God og variert frokost.
Vi spiste ikke middag på hotellet så den kan jeg ikke uttale meg om.
Det var mange gratis parkeringsplasser der.
Alt i alt et bra opphold.

Romtips: Bestill tidlig frokosttid.
Takk, Inger E

Hei Inger, og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, og det var hyggelig å lese at dere hadde et hyggelig opphold hos oss.
Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 som i sommer bestemte oss for å feriere i Norge, så i noen hektiske uker bestemte vi oss for å feriere fra Østlandet, Nordover helt til den Russiske grensen, videre til Nordkapp, så vestover langs kysten ned til Førde, og til slutt over fjellet via Golsfjellet og tilbake.
I Kirkenes valgte vi Scandic Kirkenes Hotell, da vi forsøker å bruke flest mulig Scandic hoteller på denne rundreisen.
Det var et godt valg, der vi ble møtt av en meget service innstilt og hyggelig vinkelner ned utdannelse fra Chablis. Han jobbet i resepsjonen ved ankomst, og en slik fantastisk hyggelig og profesjonell ansatt var en fryd å bli møtt av.
Vi hadde to netter på dette hotellet, og valgte å spise i restauranten på hotellet begge kvelder, der vi bestilte entrecôte. Den var utsøkt.
Andre dagen badet vi svømmebassenget på hotellet også, det var deilig varmt vann.
Suiten var romslig ned to adskilte rom med dør i mellom, så helt perfekt for oss.
Byen er liten, men veldig trivelige ansatte i butikkene der.
Alt i alt et perfekt opphold som vi kan anbefale på det varmeste.

Takk, HiltonEliteMember

Hei, hei og tusen takk for så gode ord, det setter vi stor pris på. Veldig hyggelig å lese at dere var fornøyd med oppholdet ved vårt hotell.
Vi håper at dere kommer tilbake til Kirkenes, og dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til vårt hotell!

Anmeldt 11. juli 2021

Greit hotell, ingenting som er spesielt. Setter pris på at Scandic har 4 manns rom. Frokosten har begrensinger på antall personer og når det ikke passet å spise frokost kl6-7 så var det ingen alternativ. Det endte med at vi gikk på Amundsen konditori å spiste frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 461hallgeirs

Hei Hallgeir og tusen takk for din tilbakemelding, og vi beklager at vi på grunn av smittevern hadde begrensninger. Hvis ikke tidspunktet passet så beklager jeg om dere ikke ble tilbudt frokostpakker.
Nå er heldigvis Norge åpnet opp igjen og vi har ikke lengre disse begrensningene.
Vi ønsker dere en fin høst og håper at vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake til oss.