Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 117
Anmeldt 25. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anita Svortevik, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2021

Anmeldt 22. august 2021

Grei betjening i resepsjon. Rom og bad var reint, men på badet mangla det toalettkost. Kanskje det var grunnen til at toalettskåla ikkje var rein då me kom? Ikkje kjøleskap på rommet. Litt for mjuk seng. Hadde ikkje gjort noko med ei puta til. Heilt grei frukost.

Takk, Trehar

Hei, hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger slik at vi kan lære og forbedre oss. Jeg kan nevne at vi har bestilt både senger og toalettbørster så det kommer straks på plass.
Vi håper at du ved en senere anledning kommer tilbake til Kirkenes og du er alltid velkommen tilbake til vårt hotell.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vennlig personale og stort rom, som dog hadde små minuser. Deilig frokost, skulle gjerne hatt bedre tid der enn de tilmålte 45 minutter. Observerte godt smittevern, og stadige påminnelser om antibac. Våre selvplukkede multer fikk overnatte i hotellets fryserom. Takk!

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, RolfH682

Hei Rolf, og tusen takk for din tilbakemelding, det var hyggelig å lese at dere satt pris på frokosten.
I smitteverntider så har det vært nødvendig med nye rutiner, slik at vi alle skal føle oss trygge.
Nå har Norge åpnet opp, og vi kan ha flere i restauranten, så nå kan man sitte så lenge man ønsker for
spise frokost. Antibacen har vi dog beholdt :-)
Vi håper at du kommer tilbake og isåfall er du hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 3. august 2021

Et fint feriehotell i sentrum av Kirkenes. Gode rom, vel assortert frokost og en vennlig betjening. Vil anbefale svømmebassenget som er i et lyst rom med en nydelig utsikt til et grønn hage. Vi kommer gjerne igjen til Kirkenes Scadic!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, monikaroethle

Hei Monika, tusen takk for så gode ord, det setter vi stor pris på.
Dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels