ScandicHotels.com
Anmeldt 6. september 2021

Bodde 4 netter her i august. Enkelt å finne og sentral beliggenhet. Betjeningen var meget vennlige. Restauranten var kun åpen for middag vår siste dag pga sykdom. Maten og servicen var bra når den åpnet. Bodde i 4 etg med flott utsikt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, janerikheier
Anita Svortevik, General Manager på Scandic Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2021

Hei, hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi håper at du kommer tilbake til oss ved en senere anledning, du vil være hjertelig velkommen!

Anmeldt 4. september 2021

Vi hadde en flott opplevelse med vårt opphold på Scandic Kirkenes. Ankom hotellet litt tidligere enn planlagt, men det var en glede fra begynnelsen til avreise. Fikk prøvd både basseng og sauna. God mat og drikke i restauranten. Sov godt i en behagelig seng og fikk servert en fantastisk flott frokost buffé før avreise.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Sherpa56333245852

Hei, hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Vi håper at dere kommer tilbake til oss ved en senere anledning og dere skal være hjertelig velkommen :-)

Anmeldt 25. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 22. august 2021

Grei betjening i resepsjon. Rom og bad var reint, men på badet mangla det toalettkost. Kanskje det var grunnen til at toalettskåla ikkje var rein då me kom? Ikkje kjøleskap på rommet. Litt for mjuk seng. Hadde ikkje gjort noko med ei puta til. Heilt grei frukost.

Takk, Trehar

Hei, hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger slik at vi kan lære og forbedre oss. Jeg kan nevne at vi har bestilt både senger og toalettbørster så det kommer straks på plass.
Vi håper at du ved en senere anledning kommer tilbake til Kirkenes og du er alltid velkommen tilbake til vårt hotell.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vennlig personale og stort rom, som dog hadde små minuser. Deilig frokost, skulle gjerne hatt bedre tid der enn de tilmålte 45 minutter. Observerte godt smittevern, og stadige påminnelser om antibac. Våre selvplukkede multer fikk overnatte i hotellets fryserom. Takk!

1  Takk, RolfH682

Hei Rolf, og tusen takk for din tilbakemelding, det var hyggelig å lese at dere satt pris på frokosten.
I smitteverntider så har det vært nødvendig med nye rutiner, slik at vi alle skal føle oss trygge.
Nå har Norge åpnet opp, og vi kan ha flere i restauranten, så nå kan man sitte så lenge man ønsker for
spise frokost. Antibacen har vi dog beholdt :-)
Vi håper at du kommer tilbake og isåfall er du hjertelig velkommen tilbake til oss!