Husky Mountain Hike

Ulike måter å oppleve Snowhotel Kirkenes på
Husky Mountain Hike
1 anmeldelse
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Må sees, enkelt og greit
Mikael kjørte oss fra hurtigruten og kom med mye god og informativ info om Kirkenes som var «WOOOW»-en.

Takk, 72Vidar
Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Vi var kun 3 i reisefølget, men guiden «Dirk» laget og gjennomførte en flott og minnerik opplevelse for oss «innlandskrabber».

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 316runes
Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Utrolig imponerende! En flott opplevelse å vandre rundt i snøhotellet og se på alle møblene, "bilder" med mer som er laget av snø/is. Absolutt verdt et besøk. Så flotte kunstverk.
Fint at man får låne vintersko med brodder. Det må man ha for å gå der inne. Gikk greit uten votter, men mye var bra å ha:)

Etterpå spiste vi middag på låven - god 3-retters middag og hyggelig betjening. Gøy også å besøke alle hundene.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Ingegerd S
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Noen opplevelser er unike, det er Snowhotel Kirkenes! Kåre Tannvik og kompanjonger har virkelig klart å lage en totalopplevelse overnatting-mat-eventyr. Den unike designen til overnattingshyttene og snøhotellet, mat tuftet på lokale råvarer og opplevelser vi forbinder med Finnmark. Jeg fikk gleden av å treffe de 180 Huskyene de har, være med på krabbefiske og gå tur i den flotte naturen. Dette er en opplevelse du ikke vil gå glipp av!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, tfwl
Anmeldt 2. juli 2019

Dyktig, morsom og sjarmerende guide (Dirk). Vi følte oss velkommen fra første stund. Flott opplevelse - både på sjøen og på "restauranten". Fikk til og med litt ekstra sightseeing i havnen, på vei tilbake. Veldig gode krabber! Anbefales .

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, siljech79