Ribb og kongekrabbe

Var på kongekrabbe utflukt med guiden Dirk og en lærling. Vi var et følge på 11 stk fra kystruten... les mer

Anmeldt 6. november 2023
Solveig K
Nordnorsk opplevelse

Flott erfaring, her blir du tatt med på en ekte nordnorsk reise hvor krabbene tas opp, parteres, og... les mer

Anmeldt 17. juni 2023
TK A

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kirkenes
fra kr 78,64
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Må sees, enkelt og greit😊
Mikael kjørte oss fra hurtigruten og kom med mye god og informativ info om Kirkenes som var «WOOOW»-en.

Takk, 72Vidar
Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Vi var kun 3 i reisefølget, men guiden «Dirk» laget og gjennomførte en flott og minnerik opplevelse for oss «innlandskrabber».

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 316runes
Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Utrolig imponerende! En flott opplevelse å vandre rundt i snøhotellet og se på alle møblene, "bilder" med mer som er laget av snø/is. Absolutt verdt et besøk. Så flotte kunstverk.
Fint at man får låne vintersko med brodder. Det må man ha for å gå der inne. Gikk greit uten votter, men mye var bra å ha:)

Etterpå spiste vi middag på låven - god 3-retters middag og hyggelig betjening. Gøy også å besøke alle hundene.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 225ingegerds
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Noen opplevelser er unike, det er Snowhotel Kirkenes! Kåre Tannvik og kompanjonger har virkelig klart å lage en totalopplevelse overnatting-mat-eventyr. Den unike designen til overnattingshyttene og snøhotellet, mat tuftet på lokale råvarer og opplevelser vi forbinder med Finnmark. Jeg fikk gleden av å treffe de 180 Huskyene de har, være med på krabbefiske og gå tur i den flotte naturen. Dette er en opplevelse du ikke vil gå glipp av!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, tfwl
Anmeldt 2. juli 2019

Dyktig, morsom og sjarmerende guide (Dirk). Vi følte oss velkommen fra første stund. Flott opplevelse - både på sjøen og på "restauranten". Fikk til og med litt ekstra sightseeing i havnen, på vei tilbake. Veldig gode krabber! Anbefales .😃

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, siljech79