Ulike måter å oppleve Snowhotel Kirkenes på
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

For en fantasisk opplevelse, akkurat det vi drømte om Vi, seks personer i alderen 15 til 88, hadde en herlig kveld fra vi ble hentet på hotellet til vi bli kjørt oss hjem igjen. Og underveis hadde vi lært masse om krigen, om samiske ofringer - og ikke minst om kongekrabben. Det er så gøy å være sammen med så kunnskapsrike og engasjerte guider! Båtturen var frisk og morsom, og vi følte oss varme og trygge i sikkerhetsutstyret. Måltidet på naustet var rustikt og autentisk og ikke minst overdådig. Nykokt kongekrabbe i vanvittige mengder. Vi vil gjerne ut igjen så fort som mulig!

Takk, Kariein
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig spennende og utrolig god mat. Dette er er noe du må oppleve i Kirkenes! Det er veldig gøy å spise og lære om konge krabben. Her får du en skikkelig konge krabbe opplevelser. Du får også se det vakre landskapet Kirkenes har og høre historier fra krigen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 514karianneh
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Må sees, enkelt og greit
Mikael kjørte oss fra hurtigruten og kom med mye god og informativ info om Kirkenes som var «WOOOW»-en.

Takk, 72Vidar
Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Vi var kun 3 i reisefølget, men guiden «Dirk» laget og gjennomførte en flott og minnerik opplevelse for oss «innlandskrabber».

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 316runes
Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Utrolig imponerende! En flott opplevelse å vandre rundt i snøhotellet og se på alle møblene, "bilder" med mer som er laget av snø/is. Absolutt verdt et besøk. Så flotte kunstverk.
Fint at man får låne vintersko med brodder. Det må man ha for å gå der inne. Gikk greit uten votter, men mye var bra å ha:)

Etterpå spiste vi middag på låven - god 3-retters middag og hyggelig betjening. Gøy også å besøke alle hundene.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Ingegerd S