Ulike måter å oppleve Snowhotel Kirkenes på
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt fantastisk opplevelse fra start til slutt. Ble hentet på hotellet og kjørt til båten, der fikk vi litt sikkerhetsinstrukser og varme klær. Så gikk ferden rundt reinøya, hvor vi fikk se krigstillinger fra andre verdenskrig og en gammel, samisk offerplass. Etter å ha trekt en krabbeteine hvor vi fikk hjelpe til med både haling og sortering av krabber, gikk ferden videre til en "one of a kind" restaurant hvor vi fikk servert uante mengder nykokt kongekrabbe. Stor takk til vår eminente guide, Dirk. Morsom, kunnskapsrik om nærmiljøets historie, serviceinnstilt og flerspråklig.

Takk, Basselusken1
Anmeldt 1. august 2020

Tusen takk til Michael Decker, Snowhotel Kirkenes, som gjorde turen til en uforglemmelig opplevelse. Kunnskapsrik og morsom. Dette kan virkelig anbefales!!

2  Takk, monatheresem
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

FOR en fantastisk opplevelse 17.07.2020, dette kan virkelig anbefales! Vår guide Michael var virkelig god på å lage en opplevelse for livet for oss. Vi fikk mye historie fra området, et festmåltid med så mye kongekrabbe vi kunne klare å spise, og mye godt humør. Dette var kjempe gøy, verdt hele turen fra Kristiansand

2  Takk, 813runes
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

For en fantasisk opplevelse, akkurat det vi drømte om Vi, seks personer i alderen 15 til 88, hadde en herlig kveld fra vi ble hentet på hotellet til vi bli kjørt oss hjem igjen. Og underveis hadde vi lært masse om krigen, om samiske ofringer - og ikke minst om kongekrabben. Det er så gøy å være sammen med så kunnskapsrike og engasjerte guider! Båtturen var frisk og morsom, og vi følte oss varme og trygge i sikkerhetsutstyret. Måltidet på naustet var rustikt og autentisk og ikke minst overdådig. Nykokt kongekrabbe i vanvittige mengder. Vi vil gjerne ut igjen så fort som mulig!

Takk, Kariein
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig spennende og utrolig god mat. Dette er er noe du må oppleve i Kirkenes! Det er veldig gøy å spise og lære om konge krabben. Her får du en skikkelig konge krabbe opplevelser. Du får også se det vakre landskapet Kirkenes har og høre historier fra krigen.

Takk, 514karianneh