Husky Mountain Hike

Ulike måter å oppleve Snowhotel Kirkenes på
Husky Mountain Hike
1 anmeldelse
Anmeldt 27. juni 2021

Anbefales på det sterkeste! Hyggelige guider og koselig matlokale! Krabbene smakte fantastisk. Lærte også mye om krabber!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 982kajav
Anmeldt 23. mai 2021

For første gang i mitt liv: rykende fersk kongekrabbe!
Rett fra teina, dampkokt på kaia og umiddelbart servert i ei koselig og maritimt dekorert rorbu!
Selv om jeg til vanlig er veldig begeistret for kongekrabbe, ble dette noe helt annet: En røff og primitiv luksus som rett og slett må oppleves!
Dirk, vår humoristiske, rause og kunnskapsrike guide, bidro med både kokekunst, sjømannskap og historiefortelling. Og vi fikk nødvendig opplæring i såvel rensing og tilbereding som klargjøring og anretning!
Vi var 7 voksne familiemedlemmer med på denne turen, og alle sammen innestår for denne anmeldelsen!

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, 377haralda
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en flott opplevelse, kongekrabbefiske med kunnskapsrik guide. Artig overnatting i romslig iglo med flotte isskulpturer, varm sovepose og dusj/badstu/wc tilknyttet.

Dato for opplevelse: februar 2021
1  Takk, 102karinf
Anmeldt 20. januar 2021 via mobile enheter

Et fantastisk unikt sted det er verdt å besøke. Både for hygge og være med på flere aktiviteter. Vi prøvde kongekrabbe safari og tur med hundeslede. Supre guider og fantastisk gjestfrihet og service. Supert å bo i flotte hytter og ligge i snøhotellet. Helt fantastiske skulpturer i snøhotellet. Og vi var veldig heldige som så masse Nordlys Kongekrabbene smakte utmerket men også en honnør til kokken i restauranten. Dit vil vi tilbake.

Dato for opplevelse: januar 2021
Takk, Adventurer368810
Anmeldt 4. september 2020

Flott seightseeing, krigshistorie, info om området og kongekrabben, i tillegg til et fantastisk måltid av selvplukket fangst Dette var min andre tur med snøhotellet’s kongekrabbesafari, og jeg storkoste meg begge ganger En stor takk til Mikael og Dirk Anbefaler denne turen på det sterkeste!!

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, mariagrygg