Husky Mountain Hike

Ulike måter å oppleve Snowhotel Kirkenes på
Husky Mountain Hike
1 anmeldelse
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk kongekrabbesafari med rib i ruskevær. Dirk var en veldig hyggelig og artig guide som hadde mange spennende historier og masse informasjon om kongekrabber etc. Ble vist slakting og damping av krabbene, og spiste oss deretter proppmette.
På Snow Hotell var det fantastisk flotte isskulpturer i alle soverom og baren. Vi ble guidet rundt bland huskyene av en veldig hyggelig dame. Vi var alle enige om å komme tilbake for et vinteropphold, gjerne i gammene som så veldig flotte ut.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, roymork
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Svarte ikke til forventningene. Service bra til ikke å være servitører. Mat overhode ikke bra. Maten var kald og hadde lite smak

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 709wencher
Anmeldt 27. juni 2021

Anbefales på det sterkeste! Hyggelige guider og koselig matlokale! Krabbene smakte fantastisk. Lærte også mye om krabber!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 982kajav
Anmeldt 23. mai 2021

For første gang i mitt liv: rykende fersk kongekrabbe!
Rett fra teina, dampkokt på kaia og umiddelbart servert i ei koselig og maritimt dekorert rorbu!
Selv om jeg til vanlig er veldig begeistret for kongekrabbe, ble dette noe helt annet: En røff og primitiv luksus som rett og slett må oppleves!
Dirk, vår humoristiske, rause og kunnskapsrike guide, bidro med både kokekunst, sjømannskap og historiefortelling. Og vi fikk nødvendig opplæring i såvel rensing og tilbereding som klargjøring og anretning!
Vi var 7 voksne familiemedlemmer med på denne turen, og alle sammen innestår for denne anmeldelsen!

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, 377haralda
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en flott opplevelse, kongekrabbefiske med kunnskapsrik guide. Artig overnatting i romslig iglo med flotte isskulpturer, varm sovepose og dusj/badstu/wc tilknyttet.

Dato for opplevelse: februar 2021
1  Takk, 102karinf