Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Orbitz.com
FindHotelUSD 86
Anmeldt 12. september 2021

Nedslitt bad, råte, sprukne fliser. Lamper på rommet som er utdatert og delvis ute av funksjon. En heller traurig opplevelse. Jada du kan sove over her. Men hotellopplevelse ! Nope. Da må du ett annet sted

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, laheg2021
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Gud bedre,for ett hotell... Det er uten tvil det mest skitne hotell vi ha vært på . Støv og skit overalt på rommet. Mini kjøleskap virker ikke,med dårlig lukt inni og skit på utsiden. Ingen såpe i dispenser på bad..Skitne puter og teppentrekk..Personalet er vel greit nok og ok mat I resturant. Aldri mer

Takk, moskenes
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Ikke fremragende engelsk/norsk men funker. Bra anbefalinger fra serveringspersonalet. Variert meny, men anbefaler de kinesiske rettene. Kommer igjen.Har ikke prøvd hotellet.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er ett rimelig hotell. Det trenger renovering. Har ikke frokost inkludert. Har wifi som fungerer og parkering til bilen. Sengene er overaskende gode. Det er stille og rolig. Midt i sentrum med flere severdigheter innen gngavstand. Alt i alt lever det opp til prisen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, noas
Anmeldt 18. juli 2019

Jeg fikk rom i tredje etasje som var helt greit. Alt virket som det skulle, men WiFien var veldig treg.
Hotellet ligger sentralt i Kirkenes og det er egen parkeringsplass.
Det er et minus at rommet var utstyrt med et gammelt TV (Ikke flastkjerm) og det var kun NRK 1 som var å se på dette klenodiet.
Jeg sov godt, ingen nattestøy og jeg syns jeg fikk grei valuta for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene