Flott snøscooter-safari!

Har hatt en flott opplevelse på scooter-Safari i dag! Hyggelig folk og profesjonelt og sikkert... les mer

Anmeldt 6. mars 2022
849marianneg
Grensemarsj Norge/Russland Fjellski

Hei Ulf Elif Hildonen fra Barents Safari fasiliterte for vår Norsk/Russisk grensemarsj... les mer

Anmeldt 13. februar 2022
28aleksandert
Grenoble, Frankrike

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kirkenes
Anmeldt 23. juni 2020

Vi ble bare 2 gjester denne kvelden på Kongekrabbe Safari MEN den måten Klaus og Sergei oppvarte oss med historier - informasjon - og DEILIG dampet Kongekrabbe (så mye vi kunne spise).
Klaus var ett opp kom av informasjon - nyttig forklaringer uten å overmanne oss to. Han har ett naturtalent.
Vi begge kan VARMT anbefale BARENTS Safari til ALLE (særlig hvis du like Kongekrabbe).
Ønsker å komme tilbake på vinterturen.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, nora_anders_norge
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Ulf tok oss med på en fantastisk snøscooter tur på fjorden i nærheten av grensa mot Russland med nydelig kongekrabbe middag i Lavvo etterpå. Helt magisk!

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, mortenn723
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Vi dro som en familie på 5 (barn 12, 10 og 7) på tur med Are som guide (+Stine som båtfører og Anders som teinetrekker) og hadde en lærerik, morsom og velsmakende tur. Vi var i utgangspunktet litt usikre på grunn av prisen, men barna hadde så lyst, og det viste seg å være vel verdt pengene! Fra jeg kontaktet dem på telefon første gang var de bare imøtekommende og fleksible. Are var en svært kunnskapsrik og hyggelig guide og vi lærte mye om kongekrabber, området i dag og lokalhistorie. Her får man altså både en fin båttur og et nydelig krabbemåltid, men også mye interessant informasjon formidlet på en engasjerende måte både for barn og voksne. Dette var en ganske kald sommerkveld (8-9 grader, vind og litt regn), men i tillegg til at vi hadde en del varme klær selv fikk vi låne varmedresser og votter, så ingen av oss frøs.

Takk, 210hannea
Anmeldt 20. juli 2019

Vi bestilte tur til 990,- og ble fortalt at vi måtte være med på en kombitur, fordi det var få som hadde meldt seg på den dyreste turen(1660,-) Ok,tenkte vi og ble med. Det vi ikke fikk vite var at turen da ville ta 5 timer og vi skulle hente opp 5 tegner med krabber. Vi følte oss bondefanget og måtte betale 1660,-Det var den dagen ca 5 grader og vind, så det var en kald opplevelse.Guiden var hyggelig og krabben var god.

Takk, Yngve B
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Helt ypperlig med en fantastisk guide med navn Ulf som viste oss rundt. Selv i kaldt vær og regn ble dette en uforglemmelig opplevelse. Anbefales!

Takk, gjermundhaakonz