Magisk

Vi hadde en flott båt kvelds tur til Boris Gleb bar, fikk høre lokale historier, hadde noe godt i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
thorsindres
Ulsteinvik, Norge
Flott!

Kvalitet og hyggelig service hele veien. Fantastiske båter, flott natur. Anbefales. Etter elvetur... les mer

Anmeldt 26. juni 2021
681karim
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kirkenes
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott tur med elvebåt fra Kirkenes til norsk side av Boris Gleb. Her får du komme helt inn til den russiske grensen, guiden fortalte historiene med innlevelse og engasjement. Alle fikk spise så my kongekrabbe de årket, drikke til maten og multer med krem til dessert. Alt inkl. i prisen. En fantastisk opplevelse.

Takk, 815ireneh
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig tur med morsom og kunnskapsrik guide (Ken) og kokk og altmuligmann Sergei.
Gode fortellinger, fin båttur og gode krabber!

Takk, peterbekwet
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk kveld med veldig hyggelig og kunnskapsrik guide! Absolutt verd å være med og et «must» for alle som er innom Kirkenes

1  Takk, TineLinnestad
Anmeldt 23. juni 2020

Vi ble bare 2 gjester denne kvelden på Kongekrabbe Safari MEN den måten Klaus og Sergei oppvarte oss med historier - informasjon - og DEILIG dampet Kongekrabbe (så mye vi kunne spise).
Klaus var ett opp kom av informasjon - nyttig forklaringer uten å overmanne oss to. Han har ett naturtalent.
Vi begge kan VARMT anbefale BARENTS Safari til ALLE (særlig hvis du like Kongekrabbe).
Ønsker å komme tilbake på vinterturen.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, nora_anders_norge
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Ulf tok oss med på en fantastisk snøscooter tur på fjorden i nærheten av grensa mot Russland med nydelig kongekrabbe middag i Lavvo etterpå. Helt magisk!

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, mortenn723