Gratis avbestilling frem til 03.06.22
Gratis avbestilling frem til 03.06.22
eDreamsUSD 410
Anmeldt 11. juli 2018

Uforglemmelig kongekrabbefiske.
I forbindelse med teambuilding tur i Kirkenes var vi heldig og fikk dratt på tur med Kirkenes Snowhotel.
Flinke kunnskapsrike guider og nydelig kongekrabbe til middag gjorde turen suveren. anbelasse absolutt alle.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Lana S
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Dette er en opplevelse som er fantastisk. Jeg overnattet ikke, men var innom for en isdrink. Fantastisk hotell, som bygges opp i desember og stenger i april. Mange rom , og det å tilbringe en natt her er en opplevelse. Inne er det ca 4 minusgrader konstant. Stille rolig atmosfære og gode varme soveposer. Prisen tenker jeg er helt ok. A kr 2500,- pr person mener jeg å huske, og da er middag inkludert.

Takk, Erik B
Anmeldt 23. januar 2017

Hyggelig mottakelse og omvisning i snøhotellet. Fantastiske dekorasjoner i alle rom. Sengene var gode. De utleverte soveposene faktisk litt for varme. God mat gjorde oppholdet til en opplevelse. Anbefaler å gå inn på hotellets nettside for å se bilder. De lyver ikke!

1  Takk, Stein B J
Anmeldt 1. juni 2016 via mobile enheter

Meget god mat og flotte, stemningsfulle lokaler. God komfort i stoler og bord. Betjeningen er serviceinnstilte og blide.

Takk, Eva-Karin Verne... M
Anmeldt 12. mars 2016

Vi reiste på weekendtur til Kirkenes kun for å besøke Kirkenes Snow Hotel, og det var verdt det. Fantastiske isskupturer i form av bar som et vikingskip, flotte isbord og stoler, rom med forskjellige isdekorasjoner etc. I tillegg så kan man se reinsdyr, huskyer og en del valper etc. Veldig flink guide.

Takk, Ingeborg56