Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet i en av hyttene i forbindelse med bryllup.
Sengene var harde, men ellers var hytta koselig med en spesiell alkove der utsikten over anlegget, snøhotellet og naturen kunne beundres.
Restauranten er koselig med hyggelig personale. Lokal mat (kongekrabbe, reinmedaljonger og is med multer smakte fortreffelig. Vi fikk også besøkt ishotellet hvor det var en kort konsert for brudeparet med Jørn Hoel, dette var flott.
Ellers kunne hunder og reinsdyr besøkes.
Prisen for en overnatting, ca kr 1600,- synes for mye.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Jorund51
Anmeldt 11. juli 2018

Uforglemmelig kongekrabbefiske.
I forbindelse med teambuilding tur i Kirkenes var vi heldig og fikk dratt på tur med Kirkenes Snowhotel.
Flinke kunnskapsrike guider og nydelig kongekrabbe til middag gjorde turen suveren. anbelasse absolutt alle.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Lana S
Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

Dette er plassen man drar får å se flott kunst laget av snø. Mat kan man også spise og nyte den med levde bål og koselig stemning.
Snøhotellet tilbyr hundekjøring , skuter turer og masse vinter aktiviteter får alle. Og stillheten i Finnmarks sin natur med Nordlys kan man ikke få det bedre. En opplevelse får livet.

Takk, sovinne
Anmeldt 15. juni 2017

Vi hadde en svært flott opplevelse her. Først et meget bra og hyggelig kongekrabbesafari. Deretter en rask og god presentasjon og visning av snøhotellet. Meget hyggelig og god presentasjon av hunder og valper. Deretter fikk vi servert en helt utsøkt kongekrabbemiddag i flotte lokaler. Middagen var det absolutte høydepunktet. Kongekrabben smakte rett og slett helt utsøkt, og det kom påfyll på påfyll.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Dette er en opplevelse som er fantastisk. Jeg overnattet ikke, men var innom for en isdrink. Fantastisk hotell, som bygges opp i desember og stenger i april. Mange rom , og det å tilbringe en natt her er en opplevelse. Inne er det ca 4 minusgrader konstant. Stille rolig atmosfære og gode varme soveposer. Prisen tenker jeg er helt ok. A kr 2500,- pr person mener jeg å huske, og da er middag inkludert.

Takk, Erik B