Kongekrabbesafari i regi av Kirkenes Snøhotell.

Vi var 4 voksne og 1 barn på 8 år. Noe ruskete vær men guiden Dirk loset oss gjennom... les mer

Anmeldt 9. august 2021
Bjørg J
Skiptvet, Norge
2-timers busstur med gode stopp

Vi var 9 personer som hadde stopp i Kirkenes på vår reise med Hurtigruten. Monika tok oss på en... les mer

Anmeldt 27. juli 2021
HanneT_11
København, Danmark

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kirkenes
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Odd-Johnny var den perfekte sjåfør og guide. Han formidlet grundig kunnskap på en engasjerende måte. Snow Hotel var en opplevelse, Storskog, russiske grense og Grense Jakobselv med Oscar II kapell likeså. Good value for money!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solfrids802
Anmeldt 10. februar 2020

Pasvikturist hjalp oss med tilrettelegging av transport, hotell til Murmansk, og guide i Murmansk. Deretter snøhotell og kongekrabbesafari i Kirkenes/Pasviik. Utrolig bra tilrettelegging, informasjon og opplevelser. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, terjem343
Geosteps, General Manager på Booking Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2020

Hei hei, takk for fin tilbakemelding. Vi legger stor vekt på god kommunikasjon og informasjon. Og vi er veldig glad at dere var fornøyd med oppfølging og ikke minst, selve turen! Sees igjen i Kirkenes?

Anmeldt 29. juli 2019

Kan absolutt anbefales. Guiden er veldig kunnskapsrik og vi besøkte veldig mange steder. Først omvisning i Kirkenes. Deretter tur til Skafferhullet og så til Storskog ved russiske grensen. Videre til utsiktspunkt Storfjell og så til Bjørnevatn.
Guiden kan veldig mye om siste verdenskrig om forholdet Norge Russland og om naturen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, TuristINord
Geosteps, General Manager på Booking Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Hei, tusen takk. Ja vi satser på kun lokale guider som har mye kunnskap, gjennom et langt liv. Håper dere anbefaler oss videre og takker så mye for denne flotte tilbakemeldingen.

Anmeldt 17. juni 2019

Vi hadde en flott sightseeng tur med en lokal guide. Guiden hadde stor kunskap om Kirkenes og området rudnt. Både kunskap i nåtid og historia. Tusen takk for det.
Om kvelden dro vi på Kongkrabbesafari i fantastisk vær. Også denne gangen med flink kunskapsrik guid. Vi satt tett inntil grensen mot Russland i midnattssol og spiste kongekrabbe. Flott!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, CharlottaRi
Geosteps, General Manager på Booking Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Takker så mye for denne flotte tilbake meldingen! Håper dere kommer og besøker oss i vinter en gang :-)

Anmeldt 31. mai 2019

Vi opplevde turen med Pasvikturist som høydepunktet på Hurtigrute turen og det var før båten var lagt til kai i Kirkenes 20 / 5 - 19. Vi hadde tre timer med guiden til Storskog og omegn , han var en lun og lærerik guide som fikk oss til å føle kjennskap med Kirkenes. Vi anbefaler turen på det varmeste.
mvh Tove og Bjørn

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, btk61
Geosteps, General Manager på Booking Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Takker så mye for denne tilbakemeldingen. Vi satser bare på lokale guider og jeg ser at dette er veldig viktig og riktig. Håper dere besøker Kirkenes igjen, kanskje på vinteren en gang