2-timers busstur med gode stopp

København, Danmark
Sightseeing til Grense Jakobselv

Anmeldt 26. juli 2021
marenb354

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kirkenes
Anmeldt 27. juli 2021

Vi var 9 personer som hadde stopp i Kirkenes på vår reise med Hurtigruten. Monika tok oss på en 2-timers guidet tur i buss med flere stopp, bl.a. ved grensen og utsiktspunkter.
Vi fikk sett og hørt mye interessant om historie, natur og kultur. Vårt inntrykk av Kirkenes og hele området er blitt utvidet og mer positivt. Anbefales! Vi fikk mye mer for pengene enn hvis vi kjøpte Hurtigrutens egne turer.

Takk, HanneT_11
Anmeldt 26. juli 2021

Fantastisk tur til Grense Jakobselv. Odd-Johnny sørget for godt humør og gode historier - både fra grensen og litt av hvert annet. Anbefales!

Takk, marenb354
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble hentet som avtalt på Scandic Kirkenes av guide, Odd-Johnny. Vi fikk en uforglemmelig formiddag, krydret med personlige historier fra barndom, arbeidsliv på Syd-Varanger og forholdet til Russland. I tillegg fikk vi en flott innføring i flora og fauna, som er så spesielt i Kirkenes, fordi skillet mellom to klimasoner går her.
Vi er takknemlige for at vi fikk oppleve dette! Turen anbefales for alle som kommer til Kirkenes for første gang!

Takk, tgkro
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Odd-Johnny var den perfekte sjåfør og guide. Han formidlet grundig kunnskap på en engasjerende måte. Snow Hotel var en opplevelse, Storskog, russiske grense og Grense Jakobselv med Oscar II kapell likeså. Good value for money!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solfrids802
Anmeldt 10. februar 2020

Pasvikturist hjalp oss med tilrettelegging av transport, hotell til Murmansk, og guide i Murmansk. Deretter snøhotell og kongekrabbesafari i Kirkenes/Pasviik. Utrolig bra tilrettelegging, informasjon og opplevelser. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, terjem343
Geosteps, General Manager på Booking Kirkenes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2020

Hei hei, takk for fin tilbakemelding. Vi legger stor vekt på god kommunikasjon og informasjon. Og vi er veldig glad at dere var fornøyd med oppfølging og ikke minst, selve turen! Sees igjen i Kirkenes?