Flott museum

Veldig interessant. Fint presentert med detaljert informasjon. Her var det mye nytt for meg. Vel... les mer

Anmeldt 8. november 2021
13hegeb
Spennende og verdt et besøk.

Anmeldt 10. august 2021
RolfH682
Stathelle, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Kirkenes
Anmeldt 31. august 2021

Lokal historie som angår landet vårt. Utstilling om grensstrid, beiterettar, krig, gruvedrift, kunst, fotografiar, Vegard Ulvang si medaljesamling og svunnen nær fortid blant anna.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Trehar
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Spennende museum om en spennende historisk utvikling over flere tusen år, med vekt på innvandringen, WW II og Sydvaranger. Moderne museumspedagogikk. Verdt et besøk

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 29. juli 2021

Dette museet er et must når en er i Kirkenes. Historien ble fortalt på en enkel og god måte, både for voksne og barn.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, 994kjetilf
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og interessant museum som ga oss endel å tenke på.
Er man interessert i krigshistorien i området må man beregne litt tid her

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, olekristians2014
Anmeldt 1. august 2020

Anbefaler en tur på dette museet mår man er i Kirkenes, for å få en dypere forståelse for hva Kirkenes og omegn ble utsatt for under den andre verdenskrig.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, monatheresem