“Hvem hadde trodd det?”
Anmeldelse av Art Sushi Solsia

Art Sushi Solsia
Vurdert som nr. 3 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Her bor det en sushi kokk med fantasi. I tillegg smakte det fantastisk. Hvem hadde trodd det på en torsdag i Sarpsborg.

Takk, Erlend_43

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat til fin pris. Flotte råvarer og det var veldig fint presentert. kommer garantert tilbake.
hyggelig lokale og folk.

Takk, renk8281
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Lunch på søndag, fikk anbefalt denne poke'en og den var nydelig. Og der er alltid koselig å komme hit.

Takk, AnonymousQ9232RR
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

God mat laget av gode råvarer. Presentasjonen er kjempefin og enkel, uten nødvendige dikkedarier. Bundaberg ingefærøl er veldig god, og anbefales. Gratis påfyll av kaffe. Lokalet er fint og rent, og har koselig interiør. Beliggenheten er fin og passende. Prisene er litt småstive, så man kan ikke spise her hver dag. Smaken gjør også maten verdt det.

Takk, benteu2017
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Siden jeg begynte å spise sushi her siden julen 2016 har dette stedet bare blitt bedre og bedre. Sushien er så elegant og nyfiken at du ikke trenger fancy sauser eller noe for å like smaken. Elsker at lokalet ble flyttet til torget og at de nå serverer litt alkohol til de voksne og is til de små.

Sist jeg spiste her bestilte jeg en klassisk scampi, men kompisen min dagens sushi, jeg angret fort da jeg så hva de hadde stelt i stand for vennen min. Noe så godt og nyfiken har jeg ikke smakt på veldig lenge. Kanskje aldri? Er desidert Østfolds beste sushi, kanskje en av Norges også. Så hvis du liker sushi, gode råvarer og hyggelig betjening, men liker også å være lokalt i sentrum, så er dette absolutt stedet for deg.

Har dratt til Sarpsborg mange ganger bare pga denne sushien her. Virkelig noe å få med seg hvis man er i Østfold.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 431minal

Reisende som så på Art Sushi Solsia, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Art Sushi Solsia? Del dine erfaringer!