“Dårlig Service”
Anmeldelse av Art Sushi Solsia

Art Sushi Solsia
Vurdert som nr. 2 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 11. juli 2021

Maten var god, men vi fikk rettene med ca 10 minutters mellomrom som gjorde at ikke fikk spist sammen. Etter at to av fire hadde fått maten spurte vi om de hadde glemt de to andre rettene, hvorpå en av de ansatte (mulig eieren) da kom ut og nærmest kjeftet på oss fordi vi ikke kunne forvente at alle rettene kom på likt de de trodde den ene retten var forrett (fire retter bestilt til fire personer, om de lurte på om noe var forrett kan man vel spørre). At en velger tempurasalat til lunsj var åpenbart så merkelig at det ikke kunne være annet enn en forrett. En ting er at maten ikke kom på likt, det som virkelig ga oss en negativ bismak var hvordan da en ansatt kjefter og smeller tilbake på et spørsmål som kun var «to av fire har fått mat, kan det være at dere har glemt de to andre?» Anbefaler ikke dette stedet videre grunnet svært dårlig service.

Takk, LeneS75

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig merkelig opplevelse. Vi var to par som bestilte mat. Etter 20 minutter får to av fire maten. Deretter går det ytterligere 10 minutter og undertegnende vil høre med de ansatte om resten også får maten, kun for å bekrefte at vi ikke var glemt. Alltid hyggelig å spise sammen. Etter totalt 40 min har alle fått mat og sammen med maten dår vi kjeft av kokken fordi vi var inne og lurte på om når maten var klar. Vi reagerte tilbake på at vi syns det var rart maten ikke kom samtidig. Kokkens svar er at han ikke ønsket å «s l i k k e kundens r æ v». Det har siste tur hit.

3  Takk, magnushasseleid
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Dette er den beste sushi du kan få i Østfold! Nydelige råvarer og godt utvalg av nydelig sushi. Benytter både takeaway og restauranten så ofte jeg kan!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, KarianneTA
Anmeldt 22. mars 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. I Sarpsborg - on the top of the shelf! Vi har spist her flere ganger, både venninnelunch, date og familiemiddag. Takeaway er også supert! En gang hadde de ramen på menyen, og det var så deilig! Kan merker at eieren bryr seg om kvalitet! Heia Art Sushi!! Vi kommer garantert tilbake ‍♀️

Dato for besøk: februar 2020
Takk, malinj900
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Beste sushien i Østfold og god service. Grei prisklasse.
Har smakt en del forskjellig og alt har smakt godt.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, livbentee

Reisende som så på Art Sushi Solsia, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Art Sushi Solsia? Del dine erfaringer!