“Toppkarakter”
Anmeldelse av Art Sushi Solsia

Art Sushi Solsia
Vurdert som nr. 2 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Denne sushi restauranten leverer mat i toppklasse med hyggelig betjening. Beliggenheten på torget i koselig og rolige omgivelser med kveldssol. Jeg anbefaler denne plassen om du vil spise eller bare ta er glass å dikke.

Takk, Knut Erik F

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige ansatte og fantastisk mat. Jeg har spist der en del ganger og er alltid like fornøyd med crispy duck maki roll og tempura chicken roll. Jeg mener dette er byens beste.
Samboer er også veldig fornøyd med avocado roll, salmon & parma og nigiri med laks.
Terningkast 6. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Kruse1985
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Spiste her sammen med søster, svoger og samboer. To par som bestille med hver sin qr-kode. Etter 20 minutter kom det mat til min samboer, så gikk det ytterligere 20 minutter før jeg fikk min mat. Akkurat det samme var tilfellet med det andre paret. Jeg etterlyste maten min at samboeren min var ferdig spist, fikk da beskjed om at maten var på vei. Så kom plutselig «sjefen» ut og irettesatte oss med at vi måtte skjønne at det tok tid å lage mat.. Altså, i 2021 kan man forvente at maten blir servert samtidig, og i alle fall ikke få kjeft når man forhører seg om hvor maten til de som ikke har fått har blitt av. Folkens; styr unna og støtt en av de andre lokale restaurantene i stedet!

Takk, kjetils678
Anmeldt 11. juli 2021

Maten var god, men vi fikk rettene med ca 10 minutters mellomrom som gjorde at ikke fikk spist sammen. Etter at to av fire hadde fått maten spurte vi om de hadde glemt de to andre rettene, hvorpå en av de ansatte (mulig eieren) da kom ut og nærmest kjeftet på oss fordi vi ikke kunne forvente at alle rettene kom på likt de de trodde den ene retten var forrett (fire retter bestilt til fire personer, om de lurte på om noe var forrett kan man vel spørre). At en velger tempurasalat til lunsj var åpenbart så merkelig at det ikke kunne være annet enn en forrett. En ting er at maten ikke kom på likt, det som virkelig ga oss en negativ bismak var hvordan da en ansatt kjefter og smeller tilbake på et spørsmål som kun var «to av fire har fått mat, kan det være at dere har glemt de to andre?» Anbefaler ikke dette stedet videre grunnet svært dårlig service.

Takk, LeneS75
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig merkelig opplevelse. Vi var to par som bestilte mat. Etter 20 minutter får to av fire maten. Deretter går det ytterligere 10 minutter og undertegnende vil høre med de ansatte om resten også får maten, kun for å bekrefte at vi ikke var glemt. Alltid hyggelig å spise sammen. Etter totalt 40 min har alle fått mat og sammen med maten dår vi kjeft av kokken fordi vi var inne og lurte på om når maten var klar. Vi reagerte tilbake på at vi syns det var rart maten ikke kom samtidig. Kokkens svar er at han ikke ønsket å «s l i k k e kundens r æ v». Det har siste tur hit.

3  Takk, magnushasseleid

Reisende som så på Art Sushi Solsia, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Art Sushi Solsia? Del dine erfaringer!