“God burger, ikke noe mer”
Anmeldelse av Skjeberg Grill & Pizza

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Skjeberg Grill & Pizza
Vurdert som nr. 29 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Her tar vi ofte med osteburger og chips med hjem, det smaker alltid godt. Om du ikke er glad i grillkrydder på chipsen, pass på å si ifra ved bestilling at du ikke ønsker det. Pizzaen har vi blitt skuffa over flere ganger, så den har vi gitt opp. Kebab ikke prøvd. Ikke særlig trivelig lokale, best for ta-med-hjem.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, andrease642
Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Best Pizza i Skjeberg gjennom tiden og ikke mist god service. Best Hamburger med gode tilbehør som er saftig og delikat

Dato for besøk: april 2019
Takk, Fariborz J
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte 2 kebab her og 1 pizza. Begge kebabene gikk i søpla. Vond dressing, dårlig stekt kjøtt og pitabrød. Ta heller en liten kjøretur et annet sted hvis du er ute etter kebab. Pizzaen var spiselig, men langt under god. Burger og annet har vi aldri prøvd og kommer heller aldri til å prøve.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Libekk

Reisende som så på Skjeberg Grill & Pizza, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Skjeberg Grill & Pizza? Del dine erfaringer!