“Stille mandagskveld, hyggelig sted”
Anmeldelse av Il Casolare AS

Il Casolare AS
Vurdert som nr. 7 av 46 Restauranter i Sarpsborg
Beskrivelse: Casolare er italiensk og betyr gjestegården i vinhagen. Navnet skal gi sarpinger en helt ny matopplevelse forteller Aziz Mirkhan, daglig leder. Aziz kom fra Kurdistan til Norge i 1998, og har bodd både i Trondheim, Bodø og Fauske før han har flyttet sørover til Sarpsborg. Vi gleder oss til å tilby unike retter med fantastiske smaker til gjestene våre forteller Aziz videre. Dette er hoved aspektene hos Il Casolare. Alle skal kose seg i vår restaurant, og gå herfra både mette og gode, samt ha fått en flott opplevelse i vår restaurant.
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Ny i byen og på jakt etter god spise og gikk forbi dette stedet, nei ikke forbi, men inn. Hyggelig lokale i hjørnegård i gågata. Relativt nyetablert og virket litt urutinert på en veldig god måte. Rikholdig meny fra alle italienske mattyper og litt annet. Min rett indrefilet ned gorgonzola. Jeg liker min biff blodig og den var perfekt stekt etter min smak, noe dom er sjeldent. Rikelige porsjoner, hyggelige priser. Vi endte opp særdeles fornøyde.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 272gunnarh

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vennegjeng på middag en torsdagskveld. Restauranten er forholdsvis ny og i hyggelige lokaler. Hovedretten var nydelig, mens desserten var mer middelmådig.
Hyggelig betjening kompleterte måltidet.
Prisnivået er helt ok.

Takk, janegil51
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat & hyggelig service.
Storfamilie på fødselsdagsfeiring, 9 pers i ulike aldre, og forskjellige retter, fra salat til pasta, pizza og biff. Alle var strålende fornøyde med maten

Takk, nemSharmelsheik
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Har spist på il casolare flere ganger. Koselig sted med god mat til hyggelige priser. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, CamillaP399
Anmeldt 5. september 2018

Vi besøkte Il Casolare som er ett forholdsvis nytt tilskud på spisesteder i Sarpsborg. Vi ble tatt godt i mot av hyggelig betjening. Maten vi fikk servert var veldig god og anbefaler ett besøk

Takk, Geir L

Reisende som så på Il Casolare AS, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Il Casolare AS? Del dine erfaringer!