“Full score!!”
Anmeldelse av Il Casolare AS

Il Casolare AS
Vurdert som nr. 6 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Beskrivelse: Casolare er italiensk og betyr gjestegården i vinhagen. Navnet skal gi sarpinger en helt ny matopplevelse forteller Aziz Mirkhan, daglig leder. Aziz kom fra Kurdistan til Norge i 1998, og har bodd både i Trondheim, Bodø og Fauske før han har flyttet sørover til Sarpsborg. Vi gleder oss til å tilby unike retter med fantastiske smaker til gjestene våre forteller Aziz videre. Dette er hoved aspektene hos Il Casolare. Alle skal kose seg i vår restaurant, og gå herfra både mette og gode, samt ha fått en flott opplevelse i vår restaurant.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat til grei pris.. eieren er utrolig serviceminded og hyggelig! Vi kommer garantert tilbake!! tusen takk!

1  Takk, Siw J

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige servitører, og veldig god mat. Noen av oss hadde pasta, og noen hadde biff. Alle strålende fornøyd. 4 stjerner, fordi at det var litt lite mat.

1  Takk, Culture59718047497
Anmeldt 27. mai 2021

Hyggelig personale. Rolig, avslappet og koselig lokale og atmosfære. Stort utvalg av både pizza, og andre retter. Kan anbefale retten kylling casolare. Gode priser har de også. Vi har vært der mange ganger og koser oss like mye hver gang. Anbefales sterkt.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, keiskoejdjdjdkskskka
Anmeldt 10. november 2020

Beste raviolien jeg har smakt. Rask servering, veldig trivelig personale. Valuta for pengene, kan gladelig anbefale.

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, 240oveh
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig personale og koselig omgivelser. Maten kom raskt og var meget god. Gode råvarer. Vi kommer garantert igjen

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, tempotrond

Reisende som så på Il Casolare AS, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Il Casolare AS? Del dine erfaringer!