“Nydelig mat ”
Anmeldelse av China House Restaurant

China House Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Beskrivelse: Vi er en kinesisk restaurant . Vi serverer kinesisk og norsk mat. Vi ligger i Borgenhaugen Sarpsborg. Vi serverer god mat og drikke. Alle er velkommen.
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat Den beste kinamaten jeg har spist på lenge. Koslige folk og god service, Vel verd et besøk, jeg kommer helt sikkert igjen.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Sidsel T

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Har besøkt restauranten flere ganger og er like fornøyd hver gang. God smak og mye mat! Hyggelig betjening! Anbefaler et besøk

1  Takk, camillaa468
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

De rotet med bestillingen så vi fikk feil rett, og vedkjente seg ikke feilen. Maten vi fikk var helt grei, men noe tam på smak. Burger til barn er tørr og har verken dressing eller salat. Velger nok ikke denne restauranten neste gang.

Takk, 41elinp
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway. Maten var god på alle måter, men heller ikke eksepsjonell. Store porsjoner for den sultne. God service. Totalt så havner vi midt på treet.

Takk, 203terjek
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Store posjoner, god og varm mat. Betjeningen er hyggelig og restauranten er pen, ren og ryddig. Det er også mulighet til å sitte ute. Har vært der flere ganger, like bra hver gang.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Anne Grete A

Reisende som så på China House Restaurant, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i China House Restaurant? Del dine erfaringer!