“Fantastisk”
Anmeldelse av China House Restaurant

China House Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Beskrivelse: Vi er en kinesisk restaurant . Vi serverer kinesisk og norsk mat. Vi ligger i Borgenhaugen Sarpsborg. Vi serverer god mat og drikke. Alle er velkommen.
Anmeldt 9. september 2021

Vil du ha god mat? Eller bedre mat? .... Eller, kanskje en aften med alldeles nydelig mat? I siste tilfelle skal du legge turen til China House Restaurant i Sarpsborg. Ta de 6-7 minuttene det tar og kjøre dit fra E6, om du er på tur sør el nord....du vil ikke angre.

Der er det rent, helt rent. Der lukter det godt, der møtes man av smilende og serviceinnstilt personale som gjør sitt aller beste for deg under hele besøket. Og, en helt spesiell ting: de hadde komfortable stoler. Tenk det du, på en spiserestaurant.

Og maten? Ja den er et kapittel verd. Vårrullene var nylagde og sprø. MASSE kjøtt og crispy grønnsaker var det inne i de. Hovedrettene våre var kjempestore, masse mat, og smakte så godt at vi slet ved tanken på at vi faktisk hadde bestilt dessert. Men det hadde vi, og siden de også innfridde....ja da var turen ut til bilen tung ;) ;)

Dette ble en middag vi sent vil glemme. Og tusen takk, ikke bare for den deilige maten, men også for den smilende servicen vi fikk, fra A til Å

Vi kommer snart igjen, og det håper jeg alle matglade mennesker i Sarpsborg gjør også, i tillegg til veifarende for trenger en matbit.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Eutrofi

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat Den beste kinamaten jeg har spist på lenge. Koslige folk og god service, Vel verd et besøk, jeg kommer helt sikkert igjen.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Sidsel T
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Har besøkt restauranten flere ganger og er like fornøyd hver gang. God smak og mye mat! Hyggelig betjening! Anbefaler et besøk

1  Takk, camillaa468
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

De rotet med bestillingen så vi fikk feil rett, og vedkjente seg ikke feilen. Maten vi fikk var helt grei, men noe tam på smak. Burger til barn er tørr og har verken dressing eller salat. Velger nok ikke denne restauranten neste gang.

Takk, 41elinp
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway. Maten var god på alle måter, men heller ikke eksepsjonell. Store porsjoner for den sultne. God service. Totalt så havner vi midt på treet.

Takk, 203terjek

Reisende som så på China House Restaurant, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i China House Restaurant? Del dine erfaringer!