“Fantastisk ITALIENSK Pizza!”
Anmeldelse av Pizzafabrikken

Pizzafabrikken
Vurdert som nr. 24 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Beskrivelse: Ekte Amerikansk og italiensk pizza. Vi lager alt fra bunnen av på gamle oppskrifter. Vi er også kjente for våre TEX CHEESE Burgere som kommer i 100g - 160g - 260g - 320g - 480g Velkommen!
Anmeldt 15. juli 2020

Pizzaen overgikk alle våte forventninger! Skikkelig tynn, sprø bunn og velbalansert topping! Blue Heaven for de voksne og Cappriosa for de to små!

Hyggelig og serviceminded personale! Hvor ofte får man oppfølging på bordet på en pizza restaurant etter at maten er servert??? Maten smake ikke bra, men FANTASTISK!

Anbefales på det sterkeste for en hyggelig pizzaopplevelse!

3  Takk, geirot2g
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Fine lolaer og hyggelige ansatte, og ikke minst veldig god mat! Anbefales om du er ute ette mat i Sarpsborg

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 667fredrikl

Reisende som så på Pizzafabrikken, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Pizzafabrikken? Del dine erfaringer!