“Fersk sushi med crispe grønnsaker”
Anmeldelse av Pho Dalat

Pho Dalat
Vurdert som nr. 8 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 5. september 2021

Bestilte take away. Positivt overrasket over mat og service. Lokalene er litt triste, men kjøkkenet så rent og ryddig ut, og det var mage folk i lokalet da jeg hentet maten.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Prebekka1_1-1_1

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god. Vi spiste vårruller, Dim Sum og and.
Alt smakte fortreffelig og betjeningen var hyggelig.
Lokalene derimot bærer preg av å være dårlig vedlikeholdt og det er i behov av oppussing.
Papirduker på restaurant og ikke så mye som et stearinlys noen av bordene gjør lokalet lite hyggelig/koselig.
Dette kan allikevel ikke ta fra stedet at maten er meget god.
Stedet egner seg godt for et deilig måltid, men egner seg ikke til en romantisk middag eller som sted å invitere til første date.

Takk, janrogert2015
Anmeldt 25. mai 2021

Nydelig Vietnamesisk mat og hyggelig personale. Vi spiste vårruller og Pho, smakte som i Vietnam. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Anders S
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Spiste en nydelig phó, med autentisk vietnamesisk smak!!!
Hyggelig betjening
Rask og god service

Dato for besøk: mai 2021
Takk, grevling1
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og til fornuftige priser, det er veldig positivt. Gode på koronatiltak, så det føltes veldig trygt. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Storbydigger

Reisende som så på Pho Dalat, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Pho Dalat? Del dine erfaringer!