“Fantastisk mat og service!”
Anmeldelse av The Feast Restaurant

The Feast Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 4. august 2020

Takk for en herlig matopplevelse! Super service og eksemplarisk mat. Vi var et stort følge inkludert små barn. Virkelig en god opplevelse!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lindaspiser
692dineshj, Owner på The Feast Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Takk for en hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.
Mvh
The Feast ❤️

Anmeldt 29. juli 2020

God service ☺️ Tilrettelagt for småbarnsfamilie. Barna fikk barnemeny. Det tok ikke lang tid før vi fikk maten vår.

Takk, swerei

Takk for en hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.
Mvh
The Feast ❤️

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Var sammen med familien, jeg og en til ville ha indisk sterk med servitøren fortalte oss at «det klarte vi ikke» så han kunne heller lage den "vanlig" sterk.

Da hovedretten ble servert var den ikke sterk, men mild, og jeg spurte om å få den mye sterkere. Etter lang tid så fikk jeg ny saus som var ca like mild, noe jeg syns er skuffende når jeg som kunde ber om å få veldig sterk.

Jeg er vandt med både chilli og harabeno, vandt med thai-sterk, indisk-sterk og afrikanske-sterke retter, men følte her at jeg nærmest ble «nektet» sterk mat.

Ellers smakte maten helt greit.

1  Takk, Tinaaleksa
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Nydelig butter chicken.
Bestilte take away, og fikk nydelig mat. Meget god butter chicken med ris, og veldig godt indisk brød. Skal garantert prøves igjen

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Pål J
Anmeldt 25. april 2020 via mobile enheter

Dette var bra!!!!Indisk Gourmet og topp personlig service. Skiller seg ut og anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2020
Takk, froid12345

Reisende som så på The Feast Restaurant, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i The Feast Restaurant? Del dine erfaringer!