“Nydelig mat fra sør India”
Anmeldelse av The Feast Restaurant

The Feast Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 41 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 5. oktober 2020

Skikkelig bra sted med god mat og hyggelig service, spiste 3 retters meny og det smakte aldeles utmerket og perfekt kryddret

Takk, Arildpolka

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Takk for en god matopplevelse og super service. Vi spiste 4 forskjellige retter og alt var velsmakende. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BenteKJaeger
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

En helt fantastisk restaurant som virkelig byr opp til dans for smaksløkene. Koselig betjening og hyggelig atmosfære.
Anbefales varmt videre

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, flumpis
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Beste indiske maten i mange mils omkrets. Nydelig mat og service. Det beste er at de har sin egen vri, sør-indisk mat, som er annerledes en hva jeg får på andre indiske resturanter. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 461andr_ah
Anmeldt 25. september 2020

Strålende mat, kundeorientert og hyggelig betjening. Vi hadde en en veldig god restaurantopplevelse. Anbefales på det sterkeste

Takk, danielkK4658PC

Reisende som så på The Feast Restaurant, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i The Feast Restaurant? Del dine erfaringer!