“Fantastisk god mat!!”
Anmeldelse av The Feast Restaurant

The Feast Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 43 Restauranter i Sarpsborg
Anmeldt 16. september 2021

Vi bestilte catering fra The feast til konfirmasjonen til vår datter og maten var helt fantastisk god. Utrolig mye spennende smaker og diverse sauser og tilbehør. Rikelig med kjøtt og scampi i de rettene vi bestilte. Veldig god service også, god oppfølging i forkant av dagen. Fikk levert maten på stedet vi hadde festen. Det er 3. gang vi spiser mat fra The Feast, og vi er like fornøyd hver gang.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 607theresem

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En stund siden sist, men fantastisk som alltid. De har virkelig forstått å ta vare på sine gjester. Maten er som alltid rikelig og veldig god. Anbefales!!

Takk, froid12345
Anmeldt 15. november 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat. Kelneren var rolig, oppmerksom og veldig hyggelig!
Maten ble servert raskt og har intet å utsette på dette besøket. Gode priser og fin atmosfære.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Zorban11
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

God mat, ikke verdt turen.
Elendig service, måtte ha SAMME bestikk ved forrett som til hovedrett, uakseptabelt. Kom aldri å spurte underveis, vanskelig å få tak i personalet. Fikk ikke alt som ble bestilt, og ingen kvittering(!) og betalte dermed garantert for det vi ikke fikk. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, GaletterLevi
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

En riktig bra opplevelse. Ikke som alle andre indiske. God service, veldig god kvalitet på ingredienser og rettene. En moderne twist.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BarkenFredrikstsd

Reisende som så på The Feast Restaurant, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i The Feast Restaurant? Del dine erfaringer!