“Middag ”

Jay's Steakhouse & Burgers
Vurdert som nr. 1 av 2 Kaffe og te i Sarpsborg
Beskrivelse: Jay's Steakhouse & Burgers er din familierestaurant i Sarpsborg. Den har beliggenhet i gågaten. Hos får du møre biffer, smaksrike burgere og andre retter. Den innerste delen av lokalet passer fint til større selskap med plass opptil 24 personer. Velkommen til oss!
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales ikke, alt smaker gammel frityr og dårlig rengjort grill. Dette inkluderer grillet tomat, potet, brød.

Takk, 288tommya

Anmeldt 8. august 2021

Anmeldt 11. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Jay's Steakhouse & Burgers, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Jay's Steakhouse & Burgers? Del dine erfaringer!