“God mat og hyggelig betjening”

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Jay's Steakhouse & Burgers
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 2 Kaffe og te i Sarpsborg
Beskrivelse: Jay's Steakhouse & Burgers er din familierestaurant i Sarpsborg. Den har beliggenhet i gågaten. Hos får du møre biffer, smaksrike burgere og andre retter. Den innerste delen av lokalet passer fint til større selskap med plass opptil 24 personer. Velkommen til oss!
Anmeldt 14. juli 2020

Til forrett delte vi en basket med div. friterte godbiter, det var både godt og spicy. Burger til hovedrett virket både hjemmelaget og veldig godt. Søtpotetfries kunne gjerne vært litt bedre stekt, men det var godt likevel. Etter hovedretten var vi så mett, at vi orket ikke dessert, men en deilig velsmakende milkshake sammen med maten var god kompensasjon for det. Dessertmenyen var ikke særlig spennende, men vi så isen som nabobordet bestilte, var både innbydende og lekker.
Servitøren var svært hyggelig og oppmerksom, uten på noen måte å være påtrengende.
Prisene var ganske hyggelige, det er deilig å gå på restaurant uten å føle seg ruinert etterpå.

Takk, Synnewi

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales ikke, alt smaker gammel frityr og dårlig rengjort grill. Dette inkluderer grillet tomat, potet, brød.

Takk, 288tommya
Anmeldt 8. august 2021

Reisende som så på Jay's Steakhouse & Burgers, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Jay's Steakhouse & Burgers? Del dine erfaringer!