“Anbefales på det sterkeste!”

Tandoori Nights - Pizzanini
Få mat levert
Vurdert som nr. 25 av 40 Restauranter i Sarpsborg
Beskrivelse: Tandoori Nights en Gourmet restaurant med kokkekunst av høy kvalitet. For anledningene kan vi skape dagen med eksotisk indisk matopplevelse og god stemning. Helt fra New Delhi’s gater til Keralas strender vil vårt team ta deg med på en eksotisk matopplevelse med kulinarisk kokkekunst og Indisk Gourmet mat. Våre servitører har lang erfaring og vil ta imot deg til et hyggelig måltid i gode atmosfærer og hyggelige omgivelser. I vår Tandoori og Curry meny har vi Indiske Gourmet mat med tradisjonelle kokketeknikker for å gi deg en kulinarisk opplevelse og mat fra India.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat. Her er det virkelig verdt et besøk. Vi har besøkt utallige indiske restauranter i Norge og utland, og denne er fortsatt vår absolutte favoritt. Utsøkt chicken tikamasala, butter chicken og korma. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Elin W

Reisende som så på Tandoori Nights - Pizzanini, så også på

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Tandoori Nights - Pizzanini? Del dine erfaringer!