“INDISK”
Anmeldelse av Pizzanini - STENGT

Pizzanini
Beskrivelse: Restaurant har tre forskjellige kjøkken en del er pizza, indisk og à la carte. Det er en veldig koselig plass å ta med familien til spise god mat og drikke noe godt , Vi har mange forskjellige retter som kan tilpasse de fleste, Det er et sted for alle anledninger både for store og små. Det er også mulighet å ta seg cocktail her til sent på natt med masse gode cocktails.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi har vært på mange indiske restauranter i Norge osv. Dette er den beste av dem alle, uten tvil! Jeg og min samboer har spist her mange ganger og vi er ALLTID fornøyde! Anbefales på det sterkeste både indisk & Pizza !

Dato for besøk: august 2020
Takk, 135matst

Reisende som så på Pizzanini, så også på